رامین طباطبایی: امیدوارم در بسکتبال زنان سهمیه المپیک بگیریم

رامین طباطبایی: امیدوارم در بسکتبال زنان سهمیه المپیک بگیریم

به گزارش ایسنا، بازیکنان خارجی لیگ برتر بسکتبال زنان امروز (چهارشنبه)، با سیدرضا صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک دیدار کردند. در این نشست  کیکاووس سعیدی دبیر کل کمیته المپیک، پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی، نصرالله سجادی سرپرست کاروان ایران در المپیک توکیو و مهین فرهادی‌زاد معاون امور زنان وزارت ورزش  هم حضور داشتند.


رامین طباطبایی، رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: سعی کردیم برنامه‌های خوبی برای توسعه ورزش زنان داشته باشیم و در سه سال گذشته نزدیک به ۲۰ اعزام در بخش زنان انجام دادیم  که منجر به کسب ۷ مدال شده و این اتفاق برای نخستین بار رخ داده است.


او  با بیان اینکه رشد خوبی که در بسکتبال زنان داشتیم، نوید افق روشنی است، افزود:  یکی از برنامه‌ها افزایش تیم‌ها بود که خوشبختانه این اتفاق رخ داد. با وجود شرایط شیوع کرونا، فکر نمی‌کردم متقاضی زیادی برای لیگ داشته باشیم اما در بخش مردان افزایش ۵۰ تا ۷۰ درصد در لیگ‌های مختلف داشتیم. این افزایش در لیگ زنان هم بود.


طباطبایی به مسابقات کسب سهمیه المپیک بسکتبال سه نفره اشاره و بیان کرد: دو تورنمنت برای کسب سهمیه بسکتبال سه نفره پیش رو داریم که امیدوارم نتیجه لازم کسب شود و برای نخستین بار در یک ورزش تیمی سهمیه المپیک بگیریم. آمادگی داریم در لیگ ایران به عنوان یک کشور امن پذیرای ورزشکاران تمام دنیا باشیم.


انتهای پیام