حسینی: رحیم‌زاده صلاحیت قضاوت ندارد/ او پارسال هم ضربات بدی به ما زد

حسینی: رحیم‌زاده صلاحیت قضاوت ندارد/ او پارسال هم ضربات بدی به ما زد

به گزارش ایسنا، سید مجتبی حسینی، سرمربی نفت مسحد سلیمان پس از دیدار تیمش با آلومینیوم اراک اظهار کرد: همانطور که ملاحظه کردید، نقطه عطف این دیدار گلی بود که در دقایق پایانی نیمه اول روی یک پرتاب اوت بلند دریافت کردیم. بازی پایاپای بود و آن‌ها در دقیقه حساسی به گل اول رسیدند. در صحنه گل یکی از بازیکنان آلومینیوم در موقعیت آفساید دید دروازه‌بان‌مان را کور کرده بود که کمک داور آفساید اعلام کرد اما گل مورد قبول قرار گرفت. نمی‌دانم قانون در این موقعیت چه می‌گوید؟ من فکر می‌کنم تنها کسی که صلاحیت تصمیم‌گیری در این صحنه‌ها را دارد کمک داور است و نمی‌دانم چرا داور (رحیم‌زاده) این گل را قبول کرد. چه طور داور به خودش اجازه می‌دهد که نظر کمکش را برگرداند و گل را قبول کند؟ این موضوع خیلی عجیب است. داور بازی پارسال هم زمانی که ما در مس کرمان بودیم تصمیمات جنجالی‌ای در بازی‌های حساس ما گرفت که منجر به محرومیت او شد و امسال هم تصمیمات اشتباه تاثیرگذاری داشتند. گل اول در این بازی تعیین ‌کننده بود که آلومینیوم به ثمر رساند. من از مسئولان فدراسیون خواهش می‌کنم که به مسئله این داور رسیدگی کنند.


او افزود: دو تیم پایاپای بازی کردند و درست است که در شروع نیمه دوم هم گل خوردیم اما بازیکنان‌مان خوب عمل کردند. ما در ادامه بازی توانستیم یک گل دیگر بزنیم و فشار بیاوریم ولی متاسفانه نتوانستیم به گل تساوی برسیم.


سرمربی نفت مسجد سلیمان در پاسخ به این سوال که آیا داور می‌توانست نظرش را عوض کند، گفت: ما این‌جا VAR نداریم که بخواهند تصمیم را بگردانند. من فیلم گل را با دوربین دستی آنالیزرمان دیدم و بازیکن آلومینیوم به طور کامل جلوی دروازه‌بان ما را گرفته بود. من نمی‌دانم داور چطور به راحتی نظر کمکش را نقض می‌کنم. این داور صلاحیت قضاوت ندارد و پارسال هم ضربات بدی به ما زد. نمی‌دانم او از ما کینه دارد یا نه.


انتهای پیام