شاهد تلنبار مشکلات در خوزستان و بی مدیریتی دولت روحانی هستیم/ خوزستانی‌ها بساط اغتشاشگران را بر می‌چینند

شاهد تلنبار مشکلات در خوزستان و بی مدیریتی دولت روحانی هستیم/ خوزستانی‌ها بساط اغتشاشگران را بر می‌چینند

علی حدادی عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به اعتراضات مردم خوزستان به دلیل کم‌آبی اظهار داشت: برآیند و جمع‌بندی‌ها درباره آبرسانی به خوزستان آن است که متأسفانه دولت وظیفه خود را در طول هشت سال انجام نداده و اگر می‌توانست با برنامه‌ریزی درست و جامع پیش‌بینی‌های لازم را انجام می‌داد شاهد بحران و کم‌آبی فعلی در خوزستان نبودیم.


وی افزود: مطالبه مردم خوزستان درباره کم‌آبی به حق است و مجلس انقلابی و رئیس جمهور منتخب برنامه‌ریزی صحیحی را برای رفع مشکلات این استان در نظر گرفتند تا بتوانیم آنچه را در شأن مردم خوزستان است انجام داده و به آنها خدمت‌رسانی کنیم.


عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس تصریح کرد: هم‌اکنون بخش‌های مختلف سپاه با امکانات لازم برای تأمین آب شرب و آب مورد نیاز احشام پای کار آمده و تلاش دارند که بخشی از مشکلات را رفع کنند.
حدادی خاطرنشان کرد: متأسفانه آقای جهانگیری معاون اول رئیس جمهور با وجود هشت سال تأخیر در رفع مشکلات کم‌آبی خوزستان و در روزهای پایانی عمر دولت به فکر مردم این استان افتاده است در حالیکه اگر دولت سال‌های قبل و با برنامه‌ریزی ویژه اقدامات لازم را برای رفع مشکل انجام داده بود و آن را پیگیری می‌کردند مشکل و بحران فعلی به وجود نمی‌آمد.


وی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی و معاندین جمهوری اسلامی در کشورهای مختلف وجود دارند که سعی دارند با دخالت آمریکا به عنوان استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی در امورات داخلی ایران دخالت کنند. ضمن اینکه برخی از خرابکاران هم از ایادی عربستان سعودی محسوب می‌شوند.


نماینده ساوجبلاغ در مجلس افزود: مردم خوزستان هوشیار و بیدار بوده و اجازه جولان به اغتشاگران را نداده و قطعاً مقابل آنها ایستادگی خواهند کرد.


حدادی گفت: دولت انقلابی وظیفه سنگین و سختی را در قبال مردم خوزستان دارد که باید با انسجام و وحدت مشکلات این استان را حل کنند. این در حالی است که شاهد تلمبار مشکلات در طول هشت سال اخیر در کشور هستیم.


وی با اشاره به گلایه مقام معظم رهبری از عدم رعایت توصیه‌های متعددی درباره آب خوزستان عنوان کرد: متأسفانه دولت در زمینه تولید برق و تأمین آب شرب و فاضلاب خوزستان اقدامات لازم را انجام نداده است در حالیکه خوزستان کم آب نیست ولی عدم مدیریتی و بی‌برنامگی و بی‌سلیقی از سوی دولت اخیر در طول هشت سال ا خیر منجر به بروز بحران فعلی در این استان شده است.


انتهای پیام/