پیش‌بینی تعداد سهمیه‌های المپیک و دلیل غیبت ۲ اسکی‌باز در تیم ملی

پیش‌بینی تعداد سهمیه‌های المپیک و دلیل غیبت ۲ اسکی‌باز در تیم ملی

به گزارش خبرگزاری فارس، بهرام ساوه‌شمشکی در نشست خبری در خصوص کسب سهمیه المپیک پکن، عنوان کرد: برآورد ما کسب ۴ سهمیه در آلپاین و صحرانوردی است. امتیازات در صحرانوردی کسب شده اما در آلپاین برف کم بود و نتوانستیم مسابقه‌ای را برگزار کنیم اما با بازگشت تیم ملی تلاش می‌کنیم این مسابقات را برگزار کنیم.

دبیر فدراسیون اسکی درباره کمک‌های فدراسیون جهانی، عنوان کرد: با رایزنی‌های انجام شده کمک‌های فدراسیون جهانی را در قالب تجهیزات و لوازم وارد می‌کنیم و پول نمی‌گیریم. مثلا برای برنامه‌های بین‌المللی از همان پولی که در فدراسیون جهانی داریم هزینه می‌شود.

ساوه‌شمشکی همچنین درباره غیبت حسین ساوه‌شمشکی و محمد کیادربندسری در مسابقات جهانی، خاطرنشان کرد: برای حضور حسین ساوه‌شمشکی هیچ منعی نیست اما با توجه به شرایط امکان انتخابی نداشتیم. مجبور بودیم ۶ نفر را انتخاب کنیم و از بین آنها انتخابی بگذاریم اما حسین در بین آنها نبود البته در آینده او می‌تواند در انتخابی‌ها شرکت کند. محمد کیادربندسری هم به اردو دعوت شده بود که نیامد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص کمک به ورزشکاران برای تهیه تجهیزات، گفت: یک جفت اسکی صحرانوردی ۱۵۰۰ یورو است. ما به بچه‌های آلپاین هم نتوانستیم لوازم کامل بدهیم. در دوره قبل به بچه‌های پاتیناژ داده بودیم اما الان نمی‌توانیم هم لوازم کلاسیک را بدهیم هم پاتیناژ. سعی می‌کنیم لوازم همه بچه‌ها تامین شود.

انتهای پیام/