آخرین وضعیت میزبانی نساجی و مس رفسنجان/ مهدی: فجر قول داده تا هفته دوم مشکل حافظیه حل شود

آخرین وضعیت میزبانی نساجی و مس رفسنجان/ مهدی: فجر قول داده تا هفته دوم مشکل حافظیه حل شود

به گزارش ایسنا، بیست و یکمین دوره لیگ برتر فوتبال از ۲۷ مهرماه آغاز خواهد شد. در آستانه شروع این مسابقات نساجی، مس رفسنجان و فجر سپاسی با مشکل میزبانی مواجه هستند و به دلایل مختلف هنوز ورزشگاه خانگی‌شان مشخص نشده است.


سهیل مهدی، مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در گفت‌وگو با ایسنا درباره این موضوع اظهار کرد: نساجی ورزشگاه شهدای ساری را معرفی کرده است که ناظران ما برای بررسی امروز (پنجشنبه) به این ورزشگاه می‌روند.


او در واکنش به ۸ ایرادی که از ورزشگاه شهدای ساری گرفته شده است، گفت: باید بررسی‌های لازم انجام شود. اگر این ورزشگاه مورد تایید قرار نگیرد، باشگاه نساجی باید ورزشگاه دیگری را معرفی کند.


او افزود: تیم مس رفسنجان، ورزشگاه شهر سرچشمه را معرفی کرده که این ورزشگاه هم باید بررسی شود و وضعیتی مانند نساجی دارد.


مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره وضعیت میزبانی فجر سپاسی توضیح داد: باشگاه فجر سپاسی ورزشگاه حافظیه را به عنوان ورزشگاه میزبان معرفی کرده است. این ورزشگاه در بازدیدی که شده نواقصی دارد که باعث می‌شود شرایط میزبانی را نداشته باشد. با این حال به ما قول داده شده که تا هفته دوم لیگ برتر این نواقص رفع شود و فجر در این ورزشگاه میزبان رقبایش باشد.


مهدی در پایان گفت‌وگویش با ایسنا در پاسخ به این سوال که وضعیت کسب مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها در چه مرحله‌ای است، بیان کرد: باشگاه‌ها مدارکشان را ارسال کرده‌اند و در حال حاضر کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای در حال بررسی این مدارک است.


انتهای پیام