آذری: هیات مدیره از نکونام حمایت می کند/پنجره نقل و انتقالات بسته بماند کسی از ما جدا نمی شود

آذری: هیات مدیره از نکونام حمایت می کند/پنجره نقل و انتقالات بسته بماند کسی از ما جدا نمی شود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سعید آذری در مورد آخرین وضعیت تیم فولاد در آستانه هفته سی‌ام لیگ برتر در دیدار با پدیده اظهار داشت: در دنیای رقابت ورزش یکی از عناصر خیلی مهمی که می‌تواند به شما برای کسب موفقیت کمک کند امید به آینده است و این موضوع فی‌البداهه در سیستم ما وجود دارد، پتانسیل هم موجود است و امیدواریم در  هفته آخر با توجه به رقابت‌های پیش‌رو موفقیت جدیدی کسب کنیم.


وی افزود: البته امسال فرق کوچکی وجود دارد. سال گذشته تقریبا تمامی ساز و کار صعود ما به رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در هفته پایانی لیگ برتر دست خودمان بود و با برتری در بازی پایانی می‌توانستیم به لیگ قهرمانان صعود کنیم این موضوع به نتیجه سایر تیم‌ها بستگی نداشت اما امسال کلاف مقداری گره خورده. در بالا، پائین و میانه جدول، کلیه موفقیت‌ها یا عدم موفقیت تیم‌ها جدا از اینکه در ارتباط با بازی‌های مستقیم خودشان است، به دیدارهای رقیبانشان هم بستگی دارد. استثنایی است که امسال اتفاق افتاده. فولاد، گل‌گهر و حتی تراکتور در این قضیه برای کسب سهمیه پلی‌آف آسیا مستثنی نیستند. با این وجود مبارزه را تا لحظه آخر ادامه می‌دهیم.


مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره حواشی پس از بازی با صنعت نفت و اینکه آیا این باشگاه موضع خاصی در دفاع از جواد نکونام مقابل صحبت‌های سیروس پورموسوی دارد توضیح داد: روز گذشته مواضع خود را به شکل رسمی اعلام کردیم و درباره اظهارات غیرتخصصی و غیرمسئولانه از طرف برخی عزیزان، حق را برای خود لحاظ کردیم. امور حقوقی باشگاه هم پیگیر ماجرا هست. برخی اطلاعات غلط به مردم خوزستان و جامعه ورزشی دادند که سر فرصت به این قضیه رسیدگی خواهد شد و عین حقایق اتفاق افتاده را به سمع و نظر فوتبال‌دوستان عزیز می‌رسانیم.


آذری در مورد اظهارنظر سیروس پورموسوی مبنی بر اینکه اجازه نمی‌دهم جواد نکونام در خوزستان مربیگری کند، گفت: همیشه در گفت‌وگو با رسانه ها حوزه اظهارنظر خود را به بحث مدیریتی ورزش معطوف می‌کنم. در مورد اظهار نظر سرمربیان محترم، سرپرست‌ها، بازیکنان و عواملی که در حد مدیریت یک باشگاه نیستند، سعی می‌کنم در صورت امکان اظهار نظر نکنم، این هم از مواردی است که باید شأن مدیر باشگاه رعایت شود.


وی ادامه داد: عزیزان ما در تمام باشگاه‌ها باید در تمام نشست‌های خبری سازوکارهای ادامه جلسه که مشخص است را رعایت کنند. مسائل مطرح شده در این نشست‌ها درباره موارد فنی است. در این زمینه موارد مشخص شده و تصمیم‌گیرندگان در هر باشگاهی معلوم است. شرح وظایف اعضای محترم هیأت مدیره و مدیرعامل برای انتخاب سرمربی و اینکه چه کسانی در حال فعالیت در باشگاه‌ها هستند و در آینده چه نفراتی کار می‌کنند، مشخص شده و به هیأت مدیره، مجمع هر باشگاهی مربوط می‌شود. اگر مقداری تمرکزمان را روی حوزه فعالیت خود بگذاریم بهتر است. در این زمینه ترجیح می‌دهم مانند گذشته راجع اظهارنظر تیم حریف صحبتی نکنم.


مدیرعامل باشگاه فولاد در خصوص اینکه آیا لیست ورودی و خروجی تیم مشخص شده، اظهار داشت: در جلسه هفته گذشته هیأت مدیره اعضا کاملا از جواد نکونام و باشگاه حمایت کردند. صد در صد دو مسابقه دیگر باید برگزار کنیم و احتمال دارد به فینال جام حذفی برویم. در این شرایط به تمام نیروهای خود احتیاج داریم. اگر پنجره نقل و انتقال تابستانی باشگاه فولاد بسته بماند طبیعی است کسی از ما جدا نمی‌شود و تمام بچه‌ها باید برای فصل آینده تلاش کنند. 


آذری در گفت‌وگو با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران درباره اینکه به نظر می‌رسد این تیم با توجه به رویارویی با ملوان در جام حذفی با قرعه بهتری مواجه شده، عنوان کرد: هر چهار تیم شانس برابری و 25 درصدی در این دو مرحله دارند. امیدوارم شاهد بازی‌های زیبایی باشیم. بازی ملوان مقابل خیبر خرم‌آباد را تماشا کردیم. مازیار زارع و پژمان نوری و همکارانشان روح جدیدی در این تیم دمیده‌اند و از این دو قهرمان سابق تیم ملی تشکر می‌کنم که این تیم را زنده نگه داشتند. 


وی خاطرنشان کرد: هواداران ملوان می‌دانند تیم قدرتمندی دارند. فوتبالی هم که از این تیم مقابل خیبر دیدیم کلاسیک، رو به جلو و منظم بود. با وجود میزبانی تضمینی در مورد اینکه در یک مسابقه برنده باشیم یا شانس کم و زیادی داشته باشیم وجود ندارد. بازی سختی است و تنها چیزی که به آن فکر می‌کنیم در شرایط فعلی مقابل با ملوان است.


انتهای پیام/