آکادمی راد قهرمان لیگ کامپوند شد

آکادمی راد قهرمان لیگ کامپوند شد

به گزارش ایسنا، در آخرین روز از رقابتهای لیگ برتر تیروکمان که در بخش کامپوند زنان و مردان برگزار شد، تیم آکادمی راد عنوان قهرمانی این دوره از رقابتها را به خود اختصاص داد.



 در بخش کامپوند بانوان تیم توسعه معادن فولاد مکران ۳ بر ۲ برابر مس کرمان شکست خورد، مقاومت عاشورای آذربایجان شرقی نیز چهار بر یک برابر هیئت چهارمحال و بختیاری پیروز شد و آکادمی راد نیز ۵ بر صفر محبوب تهران را  شکست داد. در رده بندی نهایی تیم‌ها  نیز آکادمی راد در بخش کامپوند بانوان و مردان قهرمان شد.


رده ‌بندی تیم‌ها در بخش کامپوند بانوان به شرح زیر است: 



۱- آکادمی راد
۲- مس کرمان
۳-مقاومت عاشورا آذربایجان شرقی
۴- هیئت چهارمحال و بختیارب
۵- توسعه معادن فولاد مکران
۶- محبوب تهران


همچنین رده‌بندی نهایی تیم‌ها در بخش کامپوند مردان به شرح زیر است: 


۱- آکادمی راد
۲- آلفا
۳- فولاد آلیاژی ایران
۴- فولاد سپاهان اصفهان
۵- مقاومت عاشورا آذربایجان شرقی 
۶- هیئت کرمانشاه
۷- کمانداران پایتخت
۸- هیئت آبیک
۹- نفت امیدیه


در پایان لیگ برتر تیروکمان، بهترین کمانداران در هر بخش معرفی شدند. بر این اساس شیوا شجاع‌مهر از تیم اشتادسازه و رضا شبانی از تیم دانشگاه آزاد بهترین کمانداران در رشته ریکرو شدند و محمدصالح پالیزبان و گیسا بایبوردی از تیم آکادمی راد این عنوان را در رشته کامپوند به خود اختصاص دادند.



اختتامیه لیگ برتر تیروکمان، همزمان با اهدای مدال و کاپ قهرمانی به تیم‌ها برگزار شد. مهدی‌علی‌نژاد، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، غلامرضا شعبانی بهار، رئیس فدراسیون، ملکی رئیس آکادمی راد و روسای هیئت های آذربایجان و یزد نیز در این مراسم حضور داشتند. در پایان نیز از داوران و کادر اجرایی مسابقات تقدیر شد.



همچنین تیم آکادمی راد با دو عنوان قهرمانی و دوعنوان سومی به عنوان قهرمان قهرمانان معرفی شد.


انتهای پیام