ارزیابی مربی تیم ملی هندبال از کسب نخستین پیروزی / صادقی: استرالیا حرفی برای گفتن نداشت

ارزیابی مربی تیم ملی هندبال از کسب نخستین پیروزی / صادقی: استرالیا حرفی برای گفتن نداشت

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس از عربستان، کیوان صادقی پس از کسب پیروزی 32 بر 10 تیم ملی هندبال کشورمان مقابل استرالیا اظهار داشت: بازی ساده ای بود و از قبل هم پیش بینی می کردیم که بتوانیم به راحتی در این مسابقه به پیروزی برسیم. بازی های اول همیشه شرایط خاص خودش را دارد، اما خوشبختانه بازیکنان توانستند بازی خوبی از خود به نمایش بگذارند و آماده دور دوم شویم.


وی درمورد بازی فردای تیم ملی کشورمان مقابل هند، عنوان کرد: بازی فردا سخت تر خواهد بود و این موضوع برای بازیکنان بهتر خواهد بود، چون می توانند خود را برای بازی سوم آماده کنند. بازی آخرمان مقابل عربستان خواهد بود و باید ببینیم که استراتژی کادر فنی برای آن بازی چگونه خواهد بود.


مربی تیم ملی هندبال کشورمان خاطرنشان کرد: باید بررسی کنیم که به عنوان تیم چندم راهی مرحله بعدی شویم. بعد از آنالیز بازی ها در این خصوص فکر خواهیم کرد تا به عنوان تیم چندم راهی مرحله بعدی شویم.


صادقی درمورد عملکرد ملی پوشان در بازی امروز مقابل استرالیا، گفت: استرالیا حرفی برای گفتن نداشت و نتوانست عملکرد خیلی خوبی داشته باشد تا محک جدی برای ما باشد. امیدوارم در بازی های سوم به بعد بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. کارمان سخت است، اما امیدوارم بازیکنان روند خوبی داشته باشند و بتوانیم برای دومین بار به جام جهانی صعود کنیم.


انتهای پیام/