اشد مجازات برای مجتبی حسینی در نظر گرفته شود

اشد مجازات برای مجتبی حسینی در نظر گرفته شود

غلامرضا زمان‌پور در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: دقایقی پیش عکس آقای حسینی با لوگوی باشگاه ذوب آهن در فضای مجازی منتشر شد که باشگاه نفت از او و دستیارانش برای ترک یک باره تمرینات و عدم پایبندی به تعهد خود با باشگاه شکایت خواهد کرد و از کمیته انضباطی و کمیته وضعیت انتظار اشد مجازات را داریم زیرا این گونه اعمال باعث بی اعتباری قراردادهای باشگاه‌ها می شود.


وی بیان کرد: همچنین به افراد سابق باشگاه که با حسینی قرارداد منعقد کردند، این انتقاد را وارد می دانم زیرا باید آن زمان، قرارداد بسیار محکم و حقوقی با حسینی بسته می شد. من آن زمان سمتی در باشگاه نداشتم و اواخر آذرماه سال جاری به باشگاه اضافه شدم و اجازه نخواهم داد به حق و حقوق باشگاه نفت که تیم فوتبال آن متعلق به هواداران و مردم شریف مسجدسلیمان است، خدشه وارد شود و باید افرادی که موجب ضرر و زیان معنوی و مادی به باشگاه نفت شده اند نیز پاسخگو باشند.


معاون حقوقی باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: این باشگاه و اموال آن بیت المال بوده و متعلق به مردم است. هدف اصلی و واقعی ورزش های جمعی به ویژه فوتبال نیز خوشحال کردن مردم است و ما نباید با عملکردمان موجب ناراحتی مردم شریف مسجدسلیمان و بختیاری های سراسر جهان که حامی تیم نفت هستند، شویم. به هر حال افراد امضا کننده قرارداد با مجتبی حسینی و مشاور حقوقی سابق نفت، باید پاسخگوی خسارات وارده باشند.


انتهای پیام