انبارهای عمومی و گمرکی مجهز به شناسه یکتا شدند

انبارهای عمومی و گمرکی مجهز به شناسه یکتا شدند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از شرکت‌ انبارهای عمومی و گمرکی، با اقدامات شبانه روزی واحد فناوری اطلاعات، قبض انبارهای صادره با شناسه یکتای سامانه جامع انبارها، تحویل صاحبان کالا شد.


هم‌زمان با دهه فجر و در راستای مصوبات شورای اجرایی فناوری اطلاعات (دولت الکترونیک) مبنی بر صدور قبض انبار گمرکی با شناسه یکتای سامانه جامع انبارها و مراکز نگهداری کالا، با اقدامات شبانه روزی واحدهای فناوری اطلاعات شرکت، صدور قبض انبار برخط (آنلاین) با شناسه یکتا در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران، آغاز شد.


حمیدرضا کیامنفرد عضو هیئت مدیره و سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با اعلام این خبر، افزود: براساس تکالیف مقرر شده از سوی دبیرخانه شورای اجرایی فناوری اطلاعات و جلسه 21 بهمن 1399 با آقایان رضا باقری اصل معاون وزیر ارتباطات و دبیر شورا و نصراله جهانگرد دستیار ویژه رئیس جمهور در امور دولت الکترونیکی و نمایندگانی از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، سازمان بنادر و دریانوردی، گمرک و غیره، قبض انبارهای صادره در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران به صورت بر خط و با شناسه یکتای سامانه جامع انبارها و مراکز نگهداری کالا به عنوان یکی از زیر سامانه‌های سامانه جامع تجارت، آغاز و قبوض صادره تحویل صاحبان کالا شد.


کیامنفرد ادامه داد: تحقق این امر با همت و مساعی شبانه روزی مدیران و کارکنان واحد فناوری اطلاعات شرکت مرکزی و شرکت تهران و سایر همکاران ستادی و صف در شرکت صورت پذیرفته است که جای تشکر و قدردانی را دارد.


شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران به عنوان پایلوت در حوزه زمینی و بندر نوشهر به عنوان پایلوت در حوزه دریایی انتخاب و موفق به صدور قبض انبار با شناسه یکتای سامانه جامع انبارها شدند.


انتهای پیام/ب