انتقاد سرمربی تیم ملی ژیمناستیک از تعطیلی اردوها/خیرخواه: برخی از عدم کسب سهمیه المپیک خوشحال شدند

انتقاد سرمربی تیم ملی ژیمناستیک از تعطیلی اردوها/خیرخواه: برخی از عدم کسب سهمیه المپیک خوشحال شدند

رضا خیرخواه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص لغو اردوی تیم ملی ژیمناستیک هنری اظهار داشت: قرار بود اردوی تیم ملی ژیمناستیک هنری در قزوین برگزار شود که متاسفانه عنوان شد که به دستور وزارت ورزش جلوی برگزاری اردو گرفته شد. واقعا این اقدام آنقدر غیر قابل تحمل و تاسف‌آور است که نمی‌توان هیچ توجیهی برای آن داشت.


وی افزود: صحبت من با آقای معاون این است که آیا فضای دموکراتی که از آن حرف می‌زدید این بود؟ شما برای کسب سهمیه هیچ کمکی به ما نکردید و به نظر من از اینکه سهمیه کسب نشد خوشحال شدید. شما بودید که در همان قبل از پایان دوره ریاست 4 سال اینچه درگاهی هر کاری کردید تا ژیمناستیک زمین بخورد، چون می دانستید با توجه به پیشرفت ژیمناستیک ایران کار شما برای انتخاب گزینه خودتان برای ریاست فدراسیون سخت‌تر هم می‌شد.


سرمربی تیم ملی ژیمناستیک هنری گفت: خیلی دردناک است که روسای هیات‌های استانی را مجبور به امضای نامه آماده‌ می‌کنند تا اینگونه بتوانند به اهداف خود برسند. قطعا این اقدامات آنها در تاریخ ورزش کشور ثبت خواهد شد و همیشه از آن به بدی یاد می‌شود. قطعا یک روزی کسانی که باعث شدند ژیمناستیک کشور دچار مشکل شود باید پاسخگو باشند. شما چگونه توانستید این کار را با ژیمناستیک کشور کنید؟


خیرخواه با اشاره به قطع بودجه ژیمناستیک، تصریح کرد: یک روز اتوماسیون و بودجه فدراسیون را قطع کردید. یک روز در صداوسیما حرف هایی زدید که واقعیت نداشت و روز دیگر هم جلوی اعزام ملی‌پوشان را گرفتید. به هر کاری دست زدید تا وزیر ورزش از واقعیت‌ها خبردار نشود. این کار شما نه اخلاقی است و نه شرعی.


وی در پایان خاطرنشان کرد: از خدا می‌خواهم همه کسانی که چوب لای چرخ ژیمناستیک کشور گذاشتند به سزای اعمالشان برسند. این کار آنها مصداق فعالیت علیه منافع ملی است و قطعا بدون پاسخ نخواهد ماند. واقعا ای کاش پای انتخابات کمیته ملی المپیک در میان نبود تا اینگونه با سرنوشت ژیمناستیک کشور بازی نمی‌شد.


انتهای پیام/