بازدید معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان از اردوی تیم‌ های ملی تکواندو

بازدید معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان از اردوی تیم‌ های ملی تکواندو

به گزارش خبرگزاری فارس، مهین فرهادی‌زاد معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان عصر امروز (دوشنبه  ۲۰ اردیبهشت‌ماه) در فدراسیون تکواندو حضور پیدا کرد و به همراه سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو کشورمان و زهرا سروی نایب رییس بانوان از تمرینات تیم‌ملی تکواندو و پاراتکواندو بازدید و با کادرفنی تیم‌های ‌ملی به گفت‌و‌گو پرداخت.


در ابتدای این دیدار سروی نایب رییس بانوان ضمن ارائه گزارش از روند آماده‌سازی تیم‌های ملی اظهار داشت: دو تیم‌ تکواندو و پاراتکواندو با توجه به تمرینات سخت، زحمات اساتید و امکاناتی که برای دختران بدون هیچ تفاوتی با مردان مهیا شده در شرایط خوبی به سر می‌برند و انشاءالله قرار است در مسابقات کسب سهمیه المپیک و پارالمپیک و قهرمانی آسیا شرکت کرده و افتخارآفرینی کنند.


در ادامه پولادگر رییس فدراسیون تکواندو ضمن خوش آمدگویی به معاون امور بانوان وزارت ورزش و‌ جوانان گفت: حضور شما مایه دلگرمی ما و تکواندوکاران است، بچه‌ها در آستانه یک رویداد بزرگ هستند و هفته آینده راهی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک و پارالمپیک می‌شوند. به همه این نفرات امیدوار هستم و انشاءالله مزد زحمات خود را با کسب ۴ سهمیه بگیرند و موفقیت‌های آنها تداوم داشته باشد.


وی افزود: بعد از این رقابت‌ها، مسابقلت قهرمانی آسیا را در پیش داریم که هر دو رویداد سنگین و بزرگی است. من به این نفرات امیدوار هستم و انشاءالله نمایندگان شایسته‌ای در رویدادهای آتی باشند.


فرهادی زاد معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد: از شما ورزشکاران و مربیان تشکر می‌کنم که در این ایام سخت کرونا با تمام وجود تلاش می‌کنید. از خانم سروی هم که با جان و دل کار می‌کنند و با تمام وجود از حقوق شما دفاع می‌کنند، سپاسگزارم.


وی ادامه داد: تکواندو بانوان مدیون سیدمحمد پولادگر است، حمایت های بی دریغ، ایجاد همدلی و هم فکری ایشان نقش مهم و بزرگی در افتخارآفرینی‌های دختران تکواندو دارد.


فرهادی‌زاد خاطر نشان کرد: ورزش قهرمانی الگویی است تا ورزش همگانی توسعه پیدا کند و شما قهرمانان نقش به سزایی در این موضوع دارید. امیدوارم شما ورزشکاران عزیز در مسابقات کسب سهمیه المپیک و پارالمپیک و قهرمانی آسیا موفق باشید؛ تلاش خود را کرده‌اید و ما قدردان شما هستیم. امیدوارم هرچه خیر هست برای شما که الگوی جوانان هستید اتفاق بیفتد.


انتهای پیام/