تصمیم عجیب اسکوچیچ؛ یزدانی به خاطر مصاحبه جنجالی خط می‌خورد؟

تصمیم عجیب اسکوچیچ؛ یزدانی به خاطر مصاحبه جنجالی خط می‌خورد؟

تیم ملی در روزهای ۷ و ۱۲ بهمن در استادیوم آزادی میزبان تیم‌های عراق و امارات خواهد بود. به همین بهانه ملی‌پوشان داخلی از ۳ و لژیونرها قرار است از ۴ بهمن در تهران خود را به کادر فنی معرفی کنند و طبیعتاً اسکوچیچ چند روز زودتر لیست تیم ملی را به صورت رسمی اعلام خواهد کرد.


براساس خبرهای رسیده از راهروی فدراسیون فوتبال اسکوچیچ هنوز لیست تیم ملی را تنظیم نکرده اما به نظر می‌رسد یکی از بازیکنان داخلی شانس حضور در اردوی جدید تیم ملی را از دست خواهد داد و این بازیکن کسی نیست جز سیاوش یزدانی.


البته که همه می‌دانند و به‌ طور رسمی هم اعلام شده که تکلیف محمدحسین کنعانی‌زادگان باید توسط کمیته اخلاق مشخص شود و سرمربی تیم ملی هم منتظر این فرآیند است تا در مورد خط دفاع در صورت لزوم تصمیم بگیرد. خیلی‌ها گفتند اگر کنعانی نباشد یزدانی فیکس می‌شود اما حالا گفته می‌شود این بازیکن که چند بار علیه اسکوچیچ مصاحبه کرد- که چرا در اردوهای گذشته شانسی برای بازی پیدا نکرده است- اصلاً شاید دعوت نشود!


او در تازه‌ترین مصاحبه خود گفته است اسکوچیچ از قیافه او خوشش نمی‌آید و به همین بهانه به او بازی نمی‌دهد. به نظر می‌رسد به جای سیاوش یزدانی مدافع جدیدی از استقلال به اردوی تیم ملی دعوت خواهد شد و شاید مدیرعامل فجر هفته پیش چیزی می‌دانست که آن مصاحبه را کرد!


سرمربی تیم ملی بدجوری روی مصاحبه بازیکنان علیه کادر فنی به خصوص خودش حساس است و بر این عقیده است که اگر با این رفتارها برخورد نکند این موضوع تبدیل به بدعت می‌شود. به خصوص که تیم ملی روی نیمکت هم بازیکنان اسمی دارد که مدعی بازی در ترکیب اصلی هستند و اگر رفتار حرفه‌ای را رعایت نکنند تیم ملی نظم خود را از دست خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

258 41