توضیحات هاشمی از احتمال استفاده از دو رگه‌ها و بازگشت صمد به بسکتبال

توضیحات هاشمی از احتمال استفاده از دو رگه‌ها و بازگشت صمد به بسکتبال

به گزارش خبرگزاری فارس، مصطفی هاشمی درباره دیدار با بحرین، عنوان کرد: پنجره اول برای همه تیم‌ها سخت است، عدم شناخت تیم‌ها از یکدیگر هم موضوع دیگری بود. من تازه به تیم اضافه شدم و می‌توانیم راه را بهتر جلو ببریم. قزاقستان و سوریه دیگر حریفان ما هستند، قزاقستان تیم خوبی دارد اما بچه‌های ما هم جزو بهترین های آسیا هستند‌‌ شانس صعود داریم و حتی اینکه صعود راحتی داشته باشیم.


سرمربی تیم ملی بسکتبال کشورمان درباره مراجعه به کامرانی و صمد نیکخواه و اینکه این موضوع ضعف بسکتبال است یا سلیقه مربی، خاطرنشان کرد: شما زمانی که مسئولیت سرمربیگری را برعهده می گیرید مطالبات مردم اولویت بوده و مطالبه برد است به همین دلیل نمی‌شود به ترکیب دست زد. ما هم سعی می کنیم کم کم جوانان به چرخه تیم ملی بیایند و تزریق شوند. نمی توان ریسک کرد که توام با باخت شود. ما بازیکنان خوبی داریم و اجازه دهید صعود ما قطعی شود و جوانان هم اضافه می‌شوند.


وی درباره بازگشت نیکخواه بهرامی و حدادی، گفت: صمد مسافرت است، اگر بازی می‌کرد حتما دعوت می‌شد. هر موقع او بازی‌های باشگاهی را انجام دهد اضافه می‌شود، حدادی هم همین طور.


هاشمی همچنین درباره استفاده از دو رگه‌ها، یادآور شد: من لغت دو رگه و مفهوم آن را متوجه نمی‌شوم. مهم شایسته سالاری است و بازیکنان هر جا هستند و پاسپورت ایرانی دارند باید اول مشغول فعالیت و بازی باشند و از بازیکنانی که اینجا کار می کنند بهتر باشند تا از آنها استفاده کنیم. هر جا بازیکنان ما شرایط خوبی دارند دعوت می شوند البته باید کیفیت بدنی خوبی داشته و بهتر از بازیکنانی باشند که اینجا بازی می‌کنند.


سرمربی تیم ملی بسکتبال کشورمان که با برنامه ورزش و مردم صحبت می‌کرد، درباره اینکه طبق قوانین فیبا خیلی از کشورها بازیکنان را به تبعیت می‌گیرند، شما لزومی می‌بینید، تصریح کرد: ما تابع قوانینی که دولت اتخاذ می کند هستیم‌. این موضوع در حیطه اختیارات ما نیست اگر اجازه بدهند هر کشوری می‌تواند یک بازیکن را به استخدام درآورد.


انتهای پیام/