تیم پاراتیروکمان عازم مسابقات قهرمانی جهان امارات می شود

تیم پاراتیروکمان عازم مسابقات قهرمانی جهان امارات می شود

جبرئل عبادی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: دومین اردوی آمادگی تیم ملی پاراتیروکمان برای شرکت در قهرمانی جهان امارات از شنبه ۱۹ آذر با حضور ۸ ورزشکار در سایت تیروکمان آغاز می شود و تا دوم دی ادامه خواهد داشت. این اردو با هدف آماده‌سازی تیم برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان که اواخر بهمن در امارات برگزار می شود، پیش بینی شده است.


وی از محمدرضا زندی، علی سینا منشازاده، رمضان بیابانی، منیره سادات حسینی، غلامرضا رحیمی، فرزانه عسگری، مریم یاورپور و هادی نوری به عنوان نفرات دعوت شده در رشته های کامپوند، ریکرو مردان و W1 نام برد و افزود: در پایان برگزاری چند مرحله اردوی آماده‌سازی، نفرات اعزامی به امارات مشخص خواهند شد.


عبادی پیرامون این پرسش که آیا زمان کافی برای آماده‌سازی کمانداران جهت شرکت در قهرمانی جهان امارات دارید یا خیر؟ خاطرنشان کرد: چون کمانداران در لیگ تیر می‌زنند از آمادگی نسبی خوبی برخوردارند و رکوردهای ثبت شده راضی کننده است و مشکلی برای آماده‌سازی آنها جهت شرکت در مسابقات قهرمانی جهان نداریم. تلاش بر این است که تا زمان اعزام به امارات، کمانداران به اوج آمادگی برسند.


مربی تیم ملی پاراتیروکمان گفت: در مسابقات قهرمانی جهان هلند تیم کامپوند توانست در جایگاه قهرمانی قرار بگیرد. در این دوره از مسابقات نیز سعی داریم از جایگاه قهرمانی خود دفاع کنیم و بهترین عملکرد را داشته باشیم.


وی در پایان افزود: کمانداران در حال حاضر انگیزه بالایی برای شرکت در قهرمانی جهان دارند و ما نیز سعی می‌کنیم از زمان باقی مانده به خوبی استفاده تا در امارات به نتایج قابل قبولی دست پیدا کنیم.


انتهای پیام