جلالی: نساجی در لیگ برتر می‌ماند/ از این هفته امتیازات را می‌گیریم

جلالی: نساجی در لیگ برتر می‌ماند/ از این هفته امتیازات را می‌گیریم

به گزارش ایسنا، مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر گل‌گهر سیرجان اظهار کرد: هر روزی که از کارم در نساجی می‌گذرد، نسبت به کارم و آینده، امیدوارتر می‌شوم. وقتی اصول کاری و همینطور همکاری و بازیکنان را می‌بینیم، آن‌ها به من انرژی می‌دهند. می‌خواهم به هواداران بگویم که ما به شدت کار می‌کنیم و بازیکنان اشتیاق دارند تا روزهای خوبی را رقم بزنند و شما شاهد روزهای خوبی برای نساجی خواهید بود.


وی افزود: برای بازی فردا تعدادی بازیکن مصدوم داریم که نمی‌توانند ما را همراهی کنند. دو بازیکن محروم هم داریم. ما تعدادی بازیکن جوان آوردیم که من نسبت به آن‌ها امیدوارم.


جلالی ادامه داد: ما فقط مقابل استقلال بسته بازی کردیم و در برابر شهر خودرو و ذوب‌آهن واقعا خوب بودیم. الان با کاری که انجام دادیم، فکر می‌کنم به مرحله‌ای رسیدیم که امتیاز گیری ما از این هفته شروع می‌شود.


او درباره جذب بازیکن جدید برای تیمش هم گفت: ما در ١٠ روز گذشته نزدیک به ۵٠ بازیکن را بررسی کردیم و صحبت کردیم. اقدامات خوبی انجام دادیم و هفته آینده خبرهای خوبی به هواداران می‌دهیم. من می‌دانم هواداران نگران این هستند. من صحبت‌های آن‌ها را می‌شنوم و درک می‌کنم. به آن‌ها می‌گویم نگران نباشید ما مسیر خوبی را طی می‌کنیم و این تیم در لیگ برتر حفظ می‌شود.


انتهای پیام