حاشیه بازی سپاهان و استقلال| تجلیل میزبان از فکری، مظلومی و بازیکنان سابق

حاشیه بازی سپاهان و استقلال| تجلیل میزبان از فکری، مظلومی و بازیکنان سابق

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم‌های سپاهان و استقلال از ساعت 17:10 امروز در چارچوب دیدارهای هفته پانزدهم لیگ برتر به میزبانی ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم می‌روند.


*زمانیکه بازیکنان استقلال برای گرم کردن بدن‌های خود به زمین آمدند، سیاوش یزدانی، عارف غلامی و ووریا غفوری که سابقه حضور در سپاهان را دارند با برخی اعضای کادرفنی این تیم خوش و بش کردند.


*محسن الغسانی، روح‌الله باقری، علی کیخسروی، مرتضی منصوری، محمدرضا مهدی‌زاده، مهدی ترکمان، رضا میرزایی، یاسین سلمانی و محمدرضا خلعتبری نفرات نیمکت‌نشین سپاهان در این مسابقه هستند. 


*کی‌روش استنلی، شایان مصلح و گئورگی گولسیانی بازیکنانی هستند که به دلیل مصدومیت این مسابقه را از دست دادند.


*همچنین سید حسین حسینی، محمد نادری، محمد حسین مرادمند، مسعود ریگی،  سینا خادم‌پور، سید احمد موسوی، متین کریم‌زاده، امیرحسین خدامرادی و محمد حسین فلاح هم با نظر کادرفنی در فهرست بازیکنان ذخیره استقلال قرار گرفتند. 


*محمد نادری که سال گذشته با حضور در یکی از ایستگاه‌های تهران بین مردم به توزیع رایگان ماسک پرداخته بود، به دلیل این اقدام از سوی مدیران باشگاه سپاهان مورد قدردانی قرار گرفت. همچنین این باشگاه از حسین مرادمند و عارف غلامی که سابقه بازی در این تیم  را دارند به همراه محمود فکری و پرویز مظلومی تقدیر به عمل آورد.


*سرمربی آبی‌پوشان ضمن تشکر از این اقدام گفت: امیدوارم بتوانم شاگرد خوبی در عرصه مربیگری فوتبال کشور باشم.


انتهای پیام/