حسن‌زاده: می‌خواهیم نظرات را درباره ایران تغییر دهیم/ هدف فوتسال ایران فینال جام‌جهانی است

حسن‌زاده: می‌خواهیم نظرات را درباره ایران تغییر دهیم/ هدف فوتسال ایران فینال جام‌جهانی است

به گزارش ایسنا و به نقل از فیفا، علی اصغر حسن زاده یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتسال آسیا است. لیتوانی 2021 چهارمین جام جهانی فوتسال فیفا است. او در مصاحبه ای اختصاصی با فیفا درباره شرایط تیم ملی ایران صحبت کرد.


آرژانتین در سومین و آخرین بازی خود در گروه F جام جهانی فوتسال لیتوانی 2021 یک گل انفرادی دریافت کرد. اگر این گل توسط فالکائو، ریکاردینیو یا فرارو  سه تن از بزرگان جهان به ثمر می رسید، تمام دنیا در مورد آن صحبت می کردند.


او به پوشیدن پیراهن تیم ملی ایران افتخار می کند هر چند باعث شده است تا نسبت به دیگر ستاره های فوتسال جهان کمتر شناخته شود. در همین رابطه حسن زاده گفت: این موضوعی است که من زیاد با هم تیمی هایم درباره آن صحبت می کنم و آنها همیشه به من می گویند: اگر نامت حسن زادینیو، حسن زادائو یا چیزی شبیه به این بود به عنوان یکی از بهترین بازیکنان روی کره زمین دیده می شدی (با شوخی). من صادقانه می گویم که آنقدرها هم مهم نیست. این واقعیت که من به عنوان یکی از بهترین ها دیده نمی شوم برای من ناامید کننده نیست. من فقط سعی می کنم روی بازی خود تمرکز کنم و از کاری که انجام می دهم لذت ببرم. این برای من کافی است.


چگونه ممکن است بازیکنی که چهار عنوان قهرمانی فوتسال AFC را کسب کرده باشد، به اندازه بسیاری از جوایز بهترین بازیکن سال AFC را برده و ایران را به مقام سوم در کلمبیا 2016 رسانده  در جمع بهترین فوتسالیست های جهان دیده نمی شود. در همین رابطه بازیکن ایرانی گفت: تیم های آسیایی تکنیک و تاکتیک های خود را دارند. آنها یک بازی سازمان یافته تر و تیم محور انجام می دهند که سرگرم کننده تر است و کمتر بازیشان روی بازیکنان ستاره می چرخد. این شاید توضیح دهد که چرا بازیکنان ما نسبت به بازیکنانی که در تیم های بزرگ اروپایی و آمریکای جنوبی بازی می کنند کمتر در معرض دید قرار می گیرند.


ستاره تیم ملی فوتسال ایران گفت:  جام جهانی نشان می دهد که ما در مقایسه با تیم های دیگر در چه وضعیتی هستیم و بیشتر از هر تورنمنت دیگری به ما این موضوع را نشان می دهد. ما اینجا هستیم تا دیدگاه مردم نسبت به خود را تغییر دهیم و نظر مردم را درباره تیم های آسیایی و به ویژه ایران تغییر دهیم. هدف ما بالاتر است اگرچه باید واقع بین باشیم. مسابقات سخت تر و سخت تر می شوند و تیم ها حرفه ای تر می شوند. ما می دانیم که سخت خواهد بود، اما هدف ما این است که قدم به قدم جلوتر برویم، تا به فینال برسیم.


انتهای پیام