حمایت 152 نماینده مجلس از تولید لوازم خانگی ایرانی/ واردات کره‌ای ها تزریق روح ناامیدی به صنعت کشورمان

حمایت 152 نماینده مجلس از تولید لوازم خانگی ایرانی/ واردات کره‌ای ها تزریق روح ناامیدی به صنعت کشورمان

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سیدمحسن دهنوی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 24 شهریور) مجلس شورای اسلامی، بیانیه 152 نفر از نمایندگان به مناسبت قیام 17 شهریور را قرائت کرد.


این بیانیه به شرح زیر است: 


بسمه تعالی


با سلام بر روح پرفتوح شهیدان و آنان که جان و مال خود را برای آبروی کشور و نظام به میدان آوردند. امروز مصادف است با قیام 17 شهریور که مردم با فدای جان خود و عزیزانشان دست استعمار و استعمارگران را از این کشور کوتاه کردند.


اما دوستان و همکاران محترم؛ استعمارگران در این سال ها بیکار ننشسته اند بلکه استعمار نو در کالبدی زیبا و عوام فریبانه بار دیگر در تلاش است تا جای استعمار قدیم را پر کند، امروز ما شاهد آن هستیم که صنعت لوازم خانگی کشور که مقام معظم رهبری در نوروز 1400 از جهش و پیشرفت آن تمجید فرمودند تحت آماج نقشه های دشمن درونی و بیرونی قرار گرفته است حال که این صنعت در اوج تحریم و فشار توانست شکوه مقاومت و ایستادگی را رقم بزند امروز از مجلس انقلابی و دولت مردمی این انتظار می رود که اجازه ندهند مافیای واردات لوازم خانگی به خصوص دو برند بد عهد کره ای بار دگر با طوفان واردات بی رویه که مقام معظم رهبری صراحتا آن را حرام اعلام نموده اند، روح ناامیدی را به صنعتگرانی تزریق نماید که می توانستند با ورود به بازارهای نامولد اقتصادی سرمایه خود را بدون دردسر صدها برابر کنند اما با درک شرایط کشور جان و مال خود را در شرایط بحران کرونا و تحریم پای کار تولید آوردند تا بتوانند کمی از فشار تحریم بکاهند. ما نمایندگان مجلس انقلابی هوادار ساخت ایرانیم. 


انتهای پیام/