حواشی بازی با قشقایی از قبل طراحی شده بود

حواشی بازی با قشقایی از قبل طراحی شده بود

ابراهیم اشکش در گفت‌وگو با ایسنا در واکنش به اتفاقات بازی با قشقایی شیراز و این که عنوان شده در این دیدار استقلال ملاثانی هم بازی و هم اخلاق را باخت، اظهارکرد: به نظر من حواشی این دیدار، قبل از بازی طراحی شده بود و متاسفانه درگیری‌هایی که تیم حریف ایجاد کرد، آرامش را از استقلال ملاثانی گرفت و نبض بازی را بر هم زد.


وی با قدردانی از ناظر بازی و سازمان لیگ برای برگزاری هر چه بهتر این دیدار، ادامه داد: ناظر بازی در حد توان خود، نظارت خوبی بر روند بازی داشت و گله ای از او نداریم اما انتظار داشتیم هیات فوتبال فارس با تمکین به قوانین اجازه نمی داد آن همه تماشاگر وارد ورزشگاه شود.


سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی بیان کرد: از سازمان لیگ و ناظر بازی ناراحت نیستیم اما گله ما از تیم حریف و مصاحبه های خلاف واقع آن ها برای فریب اذهان عمومی است. در این دیدار واقعا شروع کننده درگیری تیم قشقایی بود. هر چند دیگر از آن اتفاقات گذشته است و ما آن را به فراموشی سپرده ایم و به بازی آینده فکر می کنیم.


وی با بیان این که از عملکرد تیمم در بازی با قشقایی راضی نیستم، افزود: البته در مجموع از عملکرد شاگردانم تا این جای لیگ یک رضایت دارم و ان شاءالله با کسب نتایج خوب در بازی های باقی مانده تا پایان نیم فصل اول بتوانیم با جایگاه خوبی وارد نیم فصل دوم شویم.


انتهای پیام