خسروی وفا: بازی‌های پارالمپیک فرصت خوبی برای تزریق امید به جامعه است

خسروی وفا: بازی‌های پارالمپیک فرصت خوبی برای تزریق امید به جامعه است

به گزارش ایسنا و به نقل از کمیته ملی پارالمپیک، در نشست هماهنگی رئیس کمیته ملی پارالمپیک و سرپرست کاروان ایران در بازی‌های توکیو ۲۰۲۰ که به میزبانی کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد، خسروی وفا گفت: حضور ورزشکاران کشورمان در بازی‌های پارالمپیک و به دنبال آن افتخار آفرینی آن‌ها فرصت خوبی است تا در این شرایط خاص امید به جامعه تزریق و عرق ملی تقویت شود.


وی خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط موجود اعم از شرایط مالی فدراسیون‌ها، تغییرات مدیریتی فدراسیون‌ها، شیوع بیماری کرونا و ... به نسبت دوره قبل تقریبا با نیمی از ورزشکاران در این مسابقات شرکت کرده‌ایم.


رئیس کمیته ملی پارالمپیک افزود: ورزشکاران دارای معلولیتی که در بازی‌های پارالمپیک حضور دارند، در موضع قدرت هستند و حتی اگر به نتایج مورد نظر هم دست نیابند، باز هم توانمند هستند و حضورشان در یک میدان بین المللی افتخاری برای جمهوری اسلامی ایران است.


وی در پایان گفت: سیاست کمیته ملی پارالمپیک بر این استوار است که در پایان هر دوره از بازی‌های پارالمپیک و نیز پاراآسیایی، جلسه اول ستاد دوره آتی بازی ها را در همان محل بازی‌ها پس از اختتامیه تشکیل دهد و این اقدام در بازی‌های توکیو نیز صورت خواهد گرفت و برای دور بعدی بازی‌های پارالمپیک برنامه ریزی‌های لازم از توکیو آغاز خواهد شد.


انتهای پیام