دستگیری ضارب مامور بهداشت تنگستانی

دستگیری ضارب مامور بهداشت تنگستانی

سرهنگ کارآگاه حسین خواجه با اشاره به قرار گرفتن این شهرستان در وضعیت قرمز کرونایی، اظهار کرد: برابر مصوبه ستاد مقابله با کرونا در شهرستان و با هدف تذکر و اخطار به واحدهای صنفی که اصول بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، تیمی متشکل از نماینده اتاق اصناف، اداره صنعت، معدن و تجارت و شبکه بهداشت شهرستان این ماموریت را در شهر اهرم به عهده داشتند که هنگام انجام وظیفه و تذکر به متصدی یک واحد صنفی که به شیوه‌نامه‌های بهداشتی توجه نکرده بود، شاگرد این واحد متخلف پس از مشاجره لفظی با کارشناس بهداشت و مصدوم کردن او از ناحیه صورت، از محل حادثه فرار می‌کند.


وی افزود: به محض تماس با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و گزارش موضوع، گروهی از ماموران کلانتری در محل حاضر شدند و پس از گرفتن مجوز قضائی در کمترین زمان ممکن، فرد ضارب شناسایی، دستگیر و به مرجع قضائی برای سیر مراحل قانونی معرفی شد. همچنین واحد صنفی یاد شده نیز تا اطلاع ثانوی مهروموم شد.


رئیس پلیس شهرستان تنگستان با توصیه به مردم به ویژه صاحبان اصناف و کسبه برای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی پیشگیرانه از شیوع بیماری کرونا، تصریح کرد: فقط با همکاری مردم و تلاش‌های مسئولان می‌توان با کرونا مبارزه کرد و انتظار است تا زمان اجرای کامل واکسیناسیون عمومی، شیوه‌نامه‎‌های ابلاغی ستاد مبارزه با کرونا که باعث ارتقاء سلامت عمومی می‌شود مانند ماه‌های اخیر رعایت شود.


سرهنگ خواجه بیان کرد: پلیس نیز در این زمینه در کنار مردم و سایر دستگاه‌های مسئول به صورت شبانه روزی حضور دارد و با کسانی که به هر نحو به ماموران ادارات مبارزه کننده با کرونا و مدافعان سلامت، توهین کنند یا در کار آن‌ها خللی وارد کنند، برابر قانون قاطعانه برخورد خواهد کرد.


انتهای پیام