دو تیم جنگنده و فیزیکی بازی کردند/ پنالتی ما گرفته نشد

دو تیم جنگنده و فیزیکی بازی کردند/ پنالتی ما گرفته نشد

راشین حمیدی، امروز(پنجشنبه_ ۱۱ آذرماه) پس از باخت یک بر صفر تیمش در مقابل سپاهان از هفته چهارم لیگ برتر فوتبال بانوان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بازی خوبی بود و انتظار چنین بازی را داشتیم، یک بازی جنگنده و فیزیکی که به هر دو تیم تبریک می گویم. فوتبال زیبایی را به نمایش گذاشتند، فوتبال روی زمین و روانی را انجام دادند.
وی افزود: تیم ما دیر بسته شد و بازیکنان زیادی را از دست دادیم؛ در واقع شاکله اصلی تیم ما تغییر کرده، بازیکنانم تلاش زیادی کردند و هر آنچه از آنها خواسته بودم اجرا کردند و در تاکتیک پذیری فوق العاده عمل کردند. در پرس کردن حریف خوب بودند و عملکرد مثبتی در یک سوم میانی و دفاعی داشتند.


وی ادامه داد: چند موقعیت خوب هم داشتیم که از دست رفت، تیم ما تیمی است که در روزها و هفته های  آینده بیشتر از آنها خواهید شنید. برای نتایج خوب و حتی گرفتن سکوی وارد لیگ برتر شدیم و تلاش می کنیم که بازیکنان جوان با انگیزه ای که به تیم آمدند فوتبال زیبایی را بازی کنند.


به گزارش ایسنا، سرمربی باتری زارع سنندج در خصوص اعتراض نیمکت تیمش به داوری گفت: تیم من بسیار جوان است و چهار بازیکن تیم به تازگی وارد لیگ شدند، کنترل کردن احساسات آنها سخت است. داوری خوب بود البته ممکن است روی صحنه هایی مشکوک باشیم، در یک صحنه یقین داریم پنالتی برای ما گرفته نشد. حیف است تیمی که اینگونه با انگیزه بازی می کند و با نیروی جوان  ۹۰ دقیقه با جان و دل می جنگد انتظار بیشتری از داوران دارد.


حمیدی در خصوص از دست بازیکنان فصل گذشته تیمش و جایگاه پایان فصل تیم سنندج اضافه کرد: ممکن است تیم ما این فصل ستاره آنچنانی نداشته باشد؛ اما خوشحالم که یک تیم واقعی است و تمام بازیکنان با تمام وجود بازی می کنند و منیت در تیم وجود ندارد، پیش بینی در خصوص آخر فصل سخت است، تلاش می کنیم در نیمه بالای جدول و حتی جایگاه سوم و چهارم باشیم، هرچیزی در فوتبال بانوان امکان پذیر است.


انتهای پیام