رئیس هیات فوتبال استان فارس:می‌پذیرم که چمن حافظیه خوب نیست/ اداره ورزش و جوانان در موردش توضیح بدهد

رئیس هیات فوتبال استان فارس:می‌پذیرم که چمن حافظیه خوب نیست/ اداره ورزش و جوانان در موردش توضیح بدهد

غلامعلی هنرپیشه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص گلایه تیم های لیگ برتری از بی‌ کیفیتی چمن ورزشگاه حافظیه اظهار داشت: بحث اول این است که ورزشگاه در اختیار ما نیست و اداره ورزش و جوانان آن را در اختیار دارد. ما فقط به عنوان برگزار کننده بازی یک روز قبل از مسابقه ورزشگاه را تحویل می گیریم و در روز تعیین شده رقابت را برگزار می کنیم.


وی افزود:در رابطه با کیفیت و وضعیت چمن اداره ورزش و جوانان استان باید توضیح دهد ولی این که چمن مطلوب نیست را من هم تایید می کنم. 


رئیس هیات فوتبال استان فارس در خصوص آماده نبودن ورزشگاه پارس عنوان کرد: ورزشگاه پارس هم به اداره ورزش و جوانان مربوط است ولی تا جایی که در جریان هستم شرکت توسعه و تجهیز دو سال پیش این استادیوم را ناقص تحویل داده است. در ورزشگاه پارس همچنان نواقصی مانند نداشتن سیستم گرمایشی، صوت و خیلی مشکلات دیگر وجود دارد که شرکت توسعه و تجهیز باید آن را حل کند تا ان شالله این مجموعه ورزشی هم آماده شود.


هنرپیشه خاطر نشان کرد: اداره ورزش و جوانان به دنبال برطرف کردن این مسائل است ولی این کار هزینه‌های زیادی دارد که شرکت توسعه و تجهیز باید در آن ورود کند. به همین خاطر است که آماده شدن ورزشگاه پارس به تعویق افتاد. طبق قولی که داده شده مسئولان در تلاش هستند که تا اواخر دی چمن استادیوم را آماده کنند اما چمن به تنهایی مشکل گشا نیست و مسائل دیگری هم وجود دارد که اگر حل نشود کار برای برگزاری بازی های لیگ سخت می‌ شود.


وی تصریح کرد: طبق صحبتی که با اداره کل ورزش و جوانان استان انجام داده‌ایم گفته شده که به دنبال این هستند تا قبل نیم فصل دوم چمن را آماده کنند.


انتهای پیام/