رافت: با تیم مدنظرم فاصله داریم/بازیکن میلیاردی نمی خواهیم

رافت: با تیم مدنظرم فاصله داریم/بازیکن میلیاردی نمی خواهیم

پایان رافت در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص کسب اولین پیروزی تیمش مقابل قشقایی شیراز پس از دو هفته حضورش در نیمکت شهرداری آستارا اظهار داشت: با توجه به این که قشقایی تیم بسیار خوبی است و مشخص بود که برای برد وارد زمین می شود، آنها را به خوبی آنالیز کردیم و توانستیم بازی خوبی ارائه دهیم. من تازه به این تیم اضافه شدم و در بیشتر خطوط مشکل داریم که در مورد این موضوع با بازیکنان هم صحبت کردم.


وی افزود: به خوبی روی نقاط ضعف و قوت تیم حریف کار کردیم و بازیکنان تلاش زیادی کردند و در نهایت مزد زحمات خود با کسب 3 امتیاز گرفتند. ما همچنان با تیم آرمانی مد نظرمان فاصله داریم و برای این که بتوانیم در ادامه فصل  خوب ظاهر شویم در چند پست نیاز به بازیکن داریم که بتوانند به تیم کمک کنند.  خیلی خوشحال بودم که بازیکنان پس از پیروزی مقابل قشقایی اشک شوق می ریختند و امیدوارم بازیکنان در ادامه فصل با تمام وجود خود بتوانند بازی کنند. 


سرمربی شهرداری آستارا تاکید کرد: با توجه به این که 4،5 بازیکن از تیم ما جدا شدند، سن تیم را پایین تر می آوریم و قصد جذب بازیکنان جوان تر را داریم تا بتوانند کار هایی که مدنظر من و کادر فنی است را به خوبی انجام دهند. تیم باید با آمادگی بالایی در ادامه رقابت ها ظاهر شود و تمام تلاش خود را می کنیم که بتوانیم بهترین نتیجه ها را کسب کنیم.


رافت در مورد دلیل جدایی مجتبی محبوب مجاز و احسان پیر هادی از تیم گفت: هر دو بازیکن خوبی هستند ولی شاید نتوانستند کارهایی که از آنها می خواستیم را انجام دهند. ما بازیکنی می خواهیم که کاملا در اختیار  باشگاه باشد و با تمام وجودش برای تیم بازی کند. فکر می کنم خودشان فهمیدند انجام کار هایی که مدنظر کادر فنی قرار دارد، سخت است و به صورت توافقی از تیم جدا شدند.


وی در پاسخ به این سوال که آیا کسی به عنوان جایگزین دو بازیکن جدا شده از تیمش مد نظر دارد یا خیر گفت: درحال سنجیدن نفرات جایگزین هستیم تا ببینیم که چه کسی می تواند به تیم کمک کند و آن را جذب کنیم. بازیکن میلیاردی نمی خواهیم و نیاز به کسی داریم که بتواند در تمرین و بازی ها آنچه که مد نظر کادر فنی است را انجام دهد. ما در حد نام شهر آستارا امکانات داریم و امیدوارم بتوانیم تیمی منظم را در ادامه مسابقات  داشته باشیم. باشگاه در حد توانش امکانات در اختیار بازیکنان قرار می دهد و از مسئولان هم می خواهم که در ادامه فصل به تیم شهرداری آستارا کمک کنند. 


انتهای پیام/