رضایت سابریست‌ها از کیفیت اردوی برون مرزی/برگزاری رقابت انفرادی و تیمی بین کشورها

رضایت سابریست‌ها از کیفیت اردوی برون مرزی/برگزاری رقابت انفرادی و تیمی بین کشورها

به گزارش ایسنا، تیم ملی شمشیربازی سابر که برای حضور در المپیک توکیو آماده می‌شود، در اردوی برون مرزی به سر می‌برد. با توجه به این که به دلیل شیوع ویروس کرونا مسابقات شمشیربازی لغو شد، تیم ایران به همراه کشورهای دیگر در گرجستان اردوی را بر پا کرده‌اند. مجتبی عابدینی، علی پاکدامن، محمد رهبری، محمد فتوحی، فرزاد باهر و نیما زاهدی نفرات حاضر در این اردوی ۱۰ روزه  هستند.


امین قربانی، مربی تیم ملی سابر در گفت‌وگو با ایسنا درباره‌ی کیفیت این اردو بیان کرد: اردوی فوق‌العاده خوبی است و تمرینات به صورت فشرده و سخت انجام می‌شود. شمشیربازان فرانسه، تونس، ازبکستان، گرجستان و مصر در این اردو حضور دارند. کلا ۳۵ شمشیرباز در این اردوی مشترک حضور دارند که ۱۲ شمشیرباز در المپیک به رقابت می‌پردازند.


او ادامه داد: اتفاق خوبی بود که توانستیم این افراد را کنار هم جمع کنیم و چنین اردویی را قبل از المپیک تدارک ببینیم. ملی‌پوشان ایران نیز به صورت سخت و جدی با رقیبان خارجی خود بازی می‌کنند و از این که این اردو برپا شد خوشحالیم چون در افزایش آمادگی ورزشکاران بسیار موثر است.


 قربانی در پاسخ به این پرسش که قرار است مسابقه درون اردویی هم بین کشورها برگزار شود؟ تصریح کرد: بله. چهارشنبه مسابقه انفرادی و پنج‌شنبه مسابقه تیمی برگزار می‌شود.


انتهای پیام