رونالدو: چرا بازنشسته شوم؟ هنوز می‌خواهم پیشرفت کنم / به منچستریونایتد زمان بدهید +فیلم

رونالدو: چرا بازنشسته شوم؟ هنوز می‌خواهم پیشرفت کنم / به منچستریونایتد زمان بدهید +فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس، رونالدو در آخرین مصاحبه خود با شبکه اسکای اسپورت اظهار داشت که منچستریونایتد نیازمند زمان است تا بتواند به سطح عالی از موفقیت دست یابد.


ستاره پرتغالی اظهار داشت: ما در حال حاضر در منچستریونایتد کمی تغییرات داشتم. آنها مرا خریدند و بازیکنانی مثل واران و سانچو را به خدمت گرفتند. وفق پیدا کردن و هماهنگ شدن این تیم جدید نیازمند زمان است. ما باید سیستم‌های متفاوت را اجرا کنیم و بتوانیم به سطح عالی خود دست یابیم.


وی ادامه داد: من در خصوص چیزهای فردی اصلا صحبت نمی‌کنم. بردن یک افتخار فردی شاید ساده به نظر برسد ولی بدست آوردن یک چیز جمعی مهم است و به نظرم منچستریونایتد می‌تواند به چنین چیزی دست یابد.


image


رونالدو گفت: همه باید در ترکیب وظیفه خودشان را بدانند. من می‌دانم نقشم در سیستم منچستریونایتد چیست. نقش من این است که برای تیمم گل بزنم و به آنها کمک کنم که با توجه به تجربه‌ام تیم به پیروزی دست پیدا کند.


وی ادامه داد: اگر کسی به این شکل فکر کند و به بازی بیاندیشد و برای تیم فداکاری کند، به نظرم تیم بهتری خواهیم شد. ما هوادارانی فوق العاده داریم. یک ورزشگاه عالی، یک تیم خارق العاده که می‌توان رو به جلو حرکت کرد.


رونالدو در خصوص بازنشستگی خود اظهار داشت: چرا من باید بازنشسته شوم؟ به نظرم زمان من هنوز فرا نرسیده است. من کاری را نمی‌کنم که مردم بخواهند. کاری را می‌کنم که احساس می‌کنم خوب است. من همچنان احساس می‌کنم که می‌توانم بدوم، دریبل کنم، شوت کنم یا انرژی داشته باشم. من هنوز انگیزه دارم و می‌خواهم آمارهایم را همچنان بالا ببرم.


image


رونالدو اظهار داشت: من می‌خواهم مردم را خوشحال کنم و سطحم را بالاتر ببریم. من در رقابت‌های مختلف مثل گلزنی در تیم ملی پرتغال یا لیگ قهرمانان اروپا می‌خواهم آمارم را بهبود بخشم.من الان بیشترین گل، بیشترین پاس گل و بیشترین برد را در اروپا دارم و می‌خواهم این آمار بهبود پیدا کند. فوتبال را دوست دارم و احساس می‌کنم مردم از فوتبالم خوشحال خواهند شد.


 

 


انتهای پیام/