رییس سازمان بازرسی کل کشور به مقام شامخ شهدای زاهدان ادای احترام کرد

رییس سازمان بازرسی کل کشور به مقام شامخ شهدای زاهدان ادای احترام کرد

به گزارش ایرنا حجت الاسلام حسن درویشیان، به منظور معارفه مدیرکل جدید سازمان بازرسی سیستان و بلوچستان صبح امروز چهارشنبه وارد فرودگاه بین‌المللی زاهدان شد و مورد استقبال مسوولان قضایی این استان قرار گرفت.


وی پس از ورود به زاهدان با حضور در گلزار شهدای مصطفی(ع) این شهرستان ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های شهدا و امام راحل، به مقام شامخ شهدای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی ادای احترام کرد.


دیدار با آیت الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در دفتر امام‌جمعه زاهدان، حضور در مراسم تکریم و معارفه رییس سازمان بازرسی سیستان و بلوچستان و بازدید از پارک علم و فناوری زاهدان از مهمترین برنامه های سفر یک روزه رییس سازمان بازرسی کل کشور به این استان است.


به گزارش ایرنا شیعه و سنی سیستان و بلوچستان چون جان شیرین از دستاوردهای نظام و خاک میهن اسلامی دفاع کرده و همچنان دفتر شهادت را گشوده نگه داشته و همواره مردانه در مقابل دشمنان ایستاده اند.
از ۲ هزار و ۵۵ شهید سیستان و بلوچستان ۹۳۴شهید دوران دفاع مقدس، ۲۰۶ شهید توسط ضد انقلاب، ۷۴۹ شهید توسط اشرار، ۹ شهید مدافع حرم و ۱۵۷ شهید در حوادث متفرقه به شهادت رسیدهاند.
این استان مفتخر است که جوان ترین شهید هشت سال دفاع مقدس کشور به نام شهید «سبیل اخلاقی» با ۱۱.۵ سال سن از برادران اهل سنت را تقدیم نظام و میهن کرده است.