سه برنز دیگر برای بوسکورهای جوانان ایران در آسیا

سه برنز دیگر برای بوسکورهای جوانان ایران در آسیا

به گزارش ایسنا، در ادامه‌ مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا ۲۰۲۱ امارات، روز جمعه پنج شهریور ۱۴۰۰، سه بوکسور تیم‌ جوانان ایران در مرحله نیمه‌نهایی مقابل حریفان خود به روی رینگ رفتند که با شکست برابر رقبای خود، از رسیدن به فینال بازمانده و به مدال برنز بسنده کردند.


نخستین نماینده ایران در مبارزات امروز، محمد پارسی در وزن ۶۰‌ کیلوگرم بود. او با شکست مقابل «عمر لیوارسا» از قرقیزستان به مدال برنز بسنده کرد.


دومین بوکسور ایران در وزن ۸۶ کیلوگرم بود. آرین ساعدپناه نیز با قبول باخت مقابل «اورالوف» بوکسو ازبکستانی، از صعود به فینال بازمانده و با مدال برنز از رینگ مسابقات خداحافظی کرد.


آخرین بوکسور ایران نیز مهدی جشنانی در وزن ۹۲ کیلوگرم بود که رو در روی «امیروف» از قزاقستان قرار گرفت که کاری از پیش نبرد. بوسکور سبک وزن ایران نیز با مدال برنز به کار خود پایان داد.


در روز پنج‌شنبه چهارم شهریور هم در رده سنی نوجوانان، هیربد اسلامی به عنوان نماینده ایران فینالیست شد و علیرضا براتعلی‌پور و محمدمهدی مصباحی هم به مدال برنز رسیدند. همچنین روز چهارشنبه در رده سنی جوانان، علی‌اصغر افشاری و عیسی فردین با غلبه بر حریفان راهی فینال شدند و پوریا سعیدی‌اصل‌ و ابوالفضل فریدی هم مدال برنز را از آن خود کردند.


با این اوصاف نمایندگان ایران با هدایت رضا مهدی‌پور به عنوان سرمربی، در مجموع دو بخش نوجوانان و جوانان، ۳ فینالیست داشته و هفت برنز هم کسب‌ کرده‌اند.


انتهای پیام