طالبیان: نمی‌توانم نتیجه خاصی در کسب سهمیه بگیرم/باید با ذهن باز تصمیم بگیرم

طالبیان: نمی‌توانم نتیجه خاصی در کسب سهمیه بگیرم/باید با ذهن باز تصمیم بگیرم

به گزارش خبرگزاری فارس، احمدرضا طالبیان ملی‌پوش کایات کشورمان در خصوص عدم شرکت در مسابقات انتخابی المپیک گفت: من فکر می‌کنم اگر به جای من یک جوان ۱۵ سال جوان‌تر به مسابقات برود حتی اگر موفقیت خاصی هم کسب نکند در آینده بیشتر به درد ورزش می‌خورد چرا که من الان تجربیات خودم را کسب کردم و الان تشخیص دادم که نتیجه خاصی در این مسابقات نمی‌توانم بگیرم. اگر هم من نخواهم نتیجه بگیرم و فقط برای فدراسیون هزینه سفر داشته باشم فکر می‌کنم که این کار من درست نیست و این هزینه‌ها برای یک ورزشکار جوان‌تر باید انجام شود و این کار عاقلانه‌تر است. 


وی در خصوص بلاتکلیفی که به دلیل کرونا و تعطیلی اردوها به وجود آمده در این تصمیمی که گرفته افزود: صددرصد این مسئله وجود داشته البته نه فقط در ورزش بلکه در زندگی شخصی مردم هم این بلاتکلیفی وجود داشت. این مدتی که به دلیل کرونا و تعطیلی مسابقات وجود داشت باعث شد تا این تصمیم را بگیرم.

طالبیان در خصوص اینکه این تصمیم او برای کنار گذاشتن ورزش به صورت تدریجی است یا برای مسابقات آسیایی برنامه دارد اظهار داشت: همیشه گفته‌ام که در مسابقات آسیایی یک مدال ٢ نفره طلبکار هستم. در مسابقات هزار متر، چهار نفره و تک نفره مدال گرفتم اما در دونفره مدال طلبکار هستم. نمی‌دانم که چه زمانی این مسئله انجام خواهد شد اما انشاالله که این طلب من وصول شود. من فعلاً برای خودم وقت گذاشتم چراکه ۱۷ سال در اردوهای تیم ملی بودم و کمی از نظر ذهنی و جسمی نیاز به استراحت دارم و در فشار اگر تصمیم بگیرم صددرصد تصمیم اشتباه خواهد بود. باید بدن و ذهنم استراحت کند تا با ذهن بازتری تصمیم بگیرم.

ملی‌ پوش قایقرانی ایران در مورد اینکه در عرصه مربیگری وارد شده و به عنوان مربی به تیم ملی خواهد رفت، اظهار داشت: مثل دوران ورزشی هر مربی دوست دارد که در عرصه ملی هم مربیگری کند اما خودم اعتقاد دارم که اگر این پله ترقی را با سرعت کمتری طی کنم در آینده می‌توانم جایگاه بهتری به دست بیاورم و آن جایگاه با ثبات‌تر خواهد بود.


این ملی‌پوش کایاک درباره اینکه آیا ایران می‌تواند سهمیه بگیرد افزود: بچه‌ها واقعا خوب تمرین کردند و به خصوص در کایاک و ۱۰۰۰ متر بچه‌ها تمرینات خیلی خوبی انجام دادند. علی چند سال است که با هدف تمرین می‌کند. او کلا جوان پر تلاشی است و علی فرصت نتیجه گیری دارد و امیدوارم که بعد از این همه مدت بتواند نتیجه گیری خوبی انجام دهد.


انتهای پیام/