فکری: اکثر بازی‌های لیگ پاک بود/ نفت را در لیگ برتر تحویل دادم

فکری: اکثر بازی‌های لیگ پاک بود/ نفت را در لیگ برتر تحویل دادم

به گزارش ایسنا، محمد فکری، سرمربی نفت مسجد سلیمان بعد از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل آلومینیوم اراک و بقا در لیگ برتر گفت: جا دارد از تمام بازیکنانم تشکر کنم که با دست خودشان سرنوشت را رقم زدند و منتظر بازی در اصفهان و تبریز نبودند. خدا را شکر بازی کاملا مردانه را انجام دادیم. در مجموع شاهد بازی جوانمردانه از سوی هر دو تیم بودیم. جا دارد از مجموعه باشگاه تشکر کنم.


وی ادامه داد: این برد را به مردم مسجدسلیمان تقدیم می‌کنم. عذرخواهی می کنم که وضعیت تیم به هفته آخر رسید. امیدوارم که ساختار تیم برای حضور در لیگ برتر درست شود. این طور نباشد که با دعا و صلوات تیم را جمع کنم. باید یک برنامه‌ریزی دقیق انجام شود و تیم بودجه مشخصی داشته باشد. چه من باشم یا هر دوست دیگری، باید وضعیت مشخص باشد. اگر تیم ساختار نداشته باشد، به مشکل می‌خوریم. امیدوارم فصل آینده مشکلات تیم به حداقل برسد.


سرمربی نفت مسجدسلیمان با تشکر ازسازمان لیگ و فدراسیون فوتبال گفت: طوری که می‌دانم اکثر بازی‌ها پاک برگزار شد. جای خسته نباشید دارد. امیدوارم فصل بعد تعطیلی‌های زیاد نداشته باشد. امیدوارم همه به فضای فوتبال‌مان کمک کنیم. مطمئنا هر چه فضا پاک شود همه استفاده می‌کنیم.


فکری تاکید کرد: خدا را شکر شرمنده مردم مسجدسلیمان نشدیم و تیم را در لیگ برتر نگاه داشتیم و به آن‌ها تحویل دادیم.


سرمربی نفت مسجدسلیمان درباره نمایش دو تیم در این بازی گفت: بازی خیلی خوبی بود. ما یک مقدار استرس بازی را داشتیم. مشخص بود که بازیکنان استرس دارند. آلومینیوم جای خوبی در جدول داشت ولی وضعیت ما این‌طور نبود. هر دو تیم خوب بازی کردن و شاید کمتر شاهد موقعیت خطرناک بودیم. خوشبختانه توانستیم در نیمه اول به گل برسیم. می دانستیم کارمان سخت تر است. در مجموع بچه های ما تلاش کردند و سه امتیاز بازی را گرفتیم. جا دارد به مجموعه اراک تبریک بگویم که تا رتبه چهارم جدول هم پیش رفتند. اگر برنامه ریزی خوبی داشته باشند، پتانسیل موفقیت در لیگ را دارند.


وی درباره ادامه همکاری با نفت مسجدسلیمان یا جدایی از این تیم گفت: تازه الان ماندن تیم قطعی شد. ما صحبت رسمی برای ماندن نداشتیم اما حرف‌هایی رد و بدل شده است. باید ببینیم سیاست باشگاه برای آینده چیست. اگر شرایط مهیا شود، خوشحال می‌شوم در این تیم بمانم. این اعلام آمادگی را می کنم که هر وقت این تیم به مشکل بخورد، با جان و دل در خدمت نفت مسجدسلیمان و مردم این شهر هستم. امیدوارم خاطرات خوب بیش‌تری را رقم بزنیم. باید ببینیم فصل بعد چه می‌شود.


انتهای پیام