لیگ برتر هندبال| راه‌شناس: خداحافظی واژه تلخی است، اما امروز نوبت به من رسید

لیگ برتر هندبال| راه‌شناس: خداحافظی واژه تلخی است، اما امروز نوبت به من رسید

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم زغال سنگ طبس در آخرین روز برگزاری رقابت های دور برگشت از مرحله سوم لیگ برتر هندبال توانست پرسپولیس را مغلوب کند. در این دیدار تیم طبس با نتیجه 29 بر 26 نماینده بهبهان را شکست داد. 


حجت راه شناس، بازیکن تیم هندبال زغال سنگ طبس که پس از کسب عنوان چهارمی تیمش از هندبال خداحافظی کرد، گفت: واژه خداحافظی واژه تلخی است به ویژه در ورزش که تمام تار و پود ورزشکاران را در خود می گیرد، اما بالاخره امروز باید میخی به دیوار بکوبم و کفش هایم را بیاویزم. بالاخره نوبت من رسید.


وی افزود: خیلی دوست داشتم در شهر سبزوار و در بین مردم پرشور و شوق زادگاهم خداحافظی کنم اما این امکان میسر نشد و به خاطر شیوع کرونا لیگ امسال تعطیل شد. امسال در خدمت تیم زغال سنگ طبس بودم و با پیراهن این تیم از هندبال خداحافظی کردم. از مسئولان تیم طبس کمال تشکر را دارم.


راه شناس گفت: همچنین از فدراسیون هندبال که لیگ پویایی را برگزار کرد، نهایت قدردانی را دارم و در نهایت از تمام افرادی که در این 20 سالی که در لیگ برتر بودم، از من حمایت کردند، تشکر می کنم و امیدوارم بتوانم روزی زحمات آنان را جبران کنم.


زغال سنگ طبس با پیروزی برابر پرسپولیس بهبهان عنوان چهارمی رقابت های لیگ برتر هندبال را از آن خود کرد.


انتهای پیام/