مدیرروابط عمومی ذوب‌آهن: با رحمان رضایی توافق کردیم/ روبین کازان پول رضا شکاری را واریز کرد

مدیرروابط عمومی ذوب‌آهن: با رحمان رضایی توافق کردیم/ روبین کازان پول رضا شکاری را واریز کرد

محمدمهدی رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شکایت رحمان رضایی و موضوع پرداخت مطالبات سرمربی اسبق ذوب آهن اظهار، داشت: با رحمان رضایی امروز مذاکراتی داشتیم و به توافق رسیدیم که بدهی او در چند مرحله پرداخت شود. مرحله اول این پرداخت طی چند روز آینده انجام می‌شود. ضمن اینکه قرار است جلسه‌ای به صورت حضوری نیز داشته باشیم. در کل مشکلی جود ندارد و توافقات لازم انجام شده است.


مدیر روابط عمومی باشگاه ذوب آهن در خصوص پرداخت مطالبات دارکو بیدوف نیزعنوان کرد: مطالبات این بازیکن هم فردا به حسابش واریز می‌شود. با توجه به مشکلات نقل و انتقال بانکی و هزینه‌هایی که برای انتقال پول وجود دارد، پول او را به صورت کامل واریز می‌کنیم تا دچار مشکلات دیگری نشویم.


وی در مورد برنامه تقویت تیم در نیم فصل، گفت: بر اساس نیاز کادر فنی و با توجه به نقاطی که ضعف داریم، احتمالا 2-3 بازیکن جذب می‌شوند. در لیست مان جای خالی هم داریم و از این بابت مشکلی نیست. فعلا تمرکز ما روی تقویت تیم است و صحبتی در خصوص لیست خروجی انجام نشده است. ضمن اینکه ان‌شاالله تا فردا درصد دیگری از بحث مالی قرارداد بازیکنان پرداخت می‌شود تا تعهدات باشگاه براساس آنچه که مقرر بوده، انجام شود.


مدیر روابط عمومی باشگاه ذوب آهن تصریح کرد: مجموعه ذوب آهن از جمله مدیران ارشد، هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه با آرامش اما در نهایت سرعت در حال انجام امور مربوطه هستند و هیچ مشکلی در نقل و انتقالات نخواهیم داشت. هواداران مطمئن باشند نیم فصل دوم، بسیار بهتر و قوی‌تر از نیم فصل اول در مسابقات حاضر می‌شویم. با برنامه ریزی انجام شده همه تیم‌های باشگاه روند رو به رشد و جایگاه خوبی دارند.


رمضانی در مورد شرایط تیم ذوب آهن پیش از بازی یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازیکنان پس از یک روز ریکاوری، روز گذشته تمریناتشان را برای این بازی استارت زدند و بعد از تمرین امروز نیز وارد اردو می‌شوند. خداراشکر تیم شرایط خوبی دارد. با هدایت مهدی تارتار و کادرفنی ، بازیکنان آماده و با انگیزه هستند که فردا نمایش خوبی مقابل پرسپولیس داشته باشند و امیدواریم با کسب نتیجه لازم به دور بعدی صعود کنیم.


وی در خصوص وضعیت چمن ورزشگاه ذوب آهن در فولاد شهر که در بازی هفته گذشته لیگ برتر مقابل گل گهر مورد انتقاد سرمربی تیم گل گهر، بازیکنان و مهدی تارتار قرار گرفت، عنوان کرد: با توجه به عملیات اورسیدینگ، طبیعی است کمی زمان می‌برد که زمین به شرایط کاملا مطلوب خودش برسد. با تلاش‌های صورت گرفته شرایط زمین خیلی بهتر از بازی با گل گهر شده و آماده برگزار بازی با پرسپولیس است. بعد از آن نیز با توجه به فرصتی که در تعطیلات نیم فصل داریم قطعا شرایط خیلی بهتری در آن ایجاد خواهد شد. ضمن اینکه آمادگی حضورهواداران عزیز ذوب آهن و سایرتماشاگران در بازی فردا و سایر مسابقات را داریم اما به هرحال در این خصوص تابع تصمیمات سازمان لیگ، ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارت بهداشت هستیم.


رمضانی در خصوص سرانجام پولی که قرار بود در پرونده رضا شکاری به به عنوان هزینه آموزش یا همان حق رشد به ذوب آهن پرداخت شود، گفت: باشگاه روبین کازان این پول را به حساب واریز کرده اما به دلیل مشکلاتی که در مبادلات پولی وجود دارد، هنوز به حساب باشگاه ننشسته و در بانک واسطه مانده است. در ماجرای دارکو هم ما همین مشکل را داشتیم پول آماده بود اما به خاطر مشکلات بانکی در حساب او قرار نگرفته بود که خدارا شکر فردا انجام می‌شود.


انتهای پیام/