«مرد عنکبوتی» در بریتانیا رکورد زد

«مرد عنکبوتی» در بریتانیا رکورد زد

به گزارش ایسنا و به نقل از گاردین، فیلم سینمایی «مرد عنکبوتی : راهی به خانه نیست» که قرار است از ۱۵ دسامبر در سینمای بریتانیا اکران شود، رکورد بیشترین بلیت‌های پیش‌فروش شده در سینماهای بریتانیا را شکست.


«اودئون»، بزرگترین مجموعه سالن‌های زنجیره‌ای در بریتانیا و ایرلند اعلام کرد، تاکنون بیش از ۲۰۰ هزار بلیت برای فیلم سینمایی «مرد عنکبوتی : راهی به خانه نیست» به فروش رسانده است.


آمار فروش این فیلم سینمایی که در آن «تام هالند» هنرپیشه بریتانیایی در نقش «پیتر پارکر» ظاهر شده است رکورد قبلی بیشترین بلیت‌های پیش‌فروش‌شده را که به سال ۲۰۱۹ و فیلم «انتقام‌جویان : پایان بازی» تعلق داشته را شکست.


طبق اعلام «اوئدون»، «مرد عنکبوتی : راهی به خانه نیست» همچنین به سه برابر آمار فروش بلیت‌های پیش‌فروش‌شده «جیمز باند : زمانی برای مردن نیست» که اکران آن بارها به تعویق افتاد، رسیده است.


با اکران فیلم جدید «جیمز باند» که فروش آن در جهان تاکنون به ۷۶۳ میلیون دلار رسیده است، صنعت سینما در بریتانیا نیز رونق گرفت.


«جیمز باند : زمانی برای مردن نیست» پس از «اسکای فال» و «جنگ ستارگان» سومین فیلم پرفروش تاریخ بریتانیا و ایرلند محسوب می‌شود و انتظار می‌رود این هفته فروش این فیلم در بریتانیا از مرز ۱۰۰ میلیون پوند بگذرد.


انتهای پیام