مسی: تمام جام‌ها را بدست آوردم غیر از جام ملی / برای رویای آرژانتین خواهیم جنگید

مسی: تمام جام‌ها را بدست آوردم غیر از جام ملی / برای رویای آرژانتین خواهیم جنگید

به گزارش خبرگزاری فارس، بامداد امروز رسما کوپاآمریکا سال 2021 در برزیل آغاز شد تا 10 تیم برای قهرمانی تلاش کنند. تیم ملی برزیل در اولین بازی این دوره توانست ونزوئلا را شکست دهد و کلمبیا نیز از سد اکوادور گذشت. بامداد فردا در یکی از مهمترین بازی‌های کوپا، آرژانتین در «ریودوژانیرو» به مصاف شیلی خواهد رفت و باید دید سرنوشت مسی در این دوره از رقابت‌ها چه خواهد شد.


او در 3 دوره قبلی کوپا ناموفق ظاهر شد و نتوانست قهرمانی را از آن خود کند. در دوره قبل یعنی سال 2019، تیم ملی آرژانتین در نیمه نهایی مقابل برزیل شکست 2 بر صفر را تجربه کرد و در سال‌های 2015 و 2016 مقابل شیلی در ضربات پنالتی نتیجه را باخت.


امسال اما مسی تصمیم دارد در آخرین روزهای بازی در تیم ملی بتواند یک جام بدست آورد و به همین خاطر انتظارات از او بسیار بالاست.


این دوره از کوپا آمریکا با حاشیه‌هایی نیز همراه بود و به دلیل شیوع گسترده کرونا در آمریکای جنوبی و به خصوص در برزیل، این ایده وجود داشت تا این مسابقات برگزار نشود ولی به هر ترتیب از روز گذشته مسابقات کوپا سال 2021 آغاز شد و تا 19 تیر ادامه خواهد داشت.


image


مسی پیش از بازی اول در خصوص مسابقات کوپا در برزیل اظهار داشت:ما نگران شرایط کرونایی کشور هستیم و این ریسک وجود دارد که کرونا بگیریم. با این حال که می‌گویند باید تلاش کنیم تا از خودمان مراقبت کنیم ولی اجرای این حرف اصلا ساده نیست زیرا با دیدار مقابل تیم‌های دیگر این ویروس می‌تواند به دیگران نیز سرایت کند.


وی ادامه داد: با این حال ما سعی داریم نهایت تلاشمان را بکنیم تا کسی کرونا نگیرد ولی تمام این اتفاقات در دست ما نیست و ممکن است سرایت از تیم‌های دیگر صورت گیرد.


مسی تصریح کرد: من همیشه گفته‌ام که برای تیم ملی همواره آماده هستم و می‌خواهم بهترین نمایشم را به ثبت رسانم. رویای بزرگم جام گرفتن با تیم ملی آرژانتین است. چندین بار به جام نزدیک شدیم ولی متاسفانه این اتفاق برای ما رخ نداد. حالا باز هم تلاش می‌کنیم تا یک جام بدست آوریم.


وی ادامه داد: مربی تصمیم می‌گیرد که مرا دعوت کند یا نه و اگر دعوت کرد من همواره تلاش می کنم تا این رویا برای آرژانتین محقق شود. من خوش شانس بودم که توانستم همه چیز با باشگاهم بدست آورم و جوایز فردی کسب کنم ولی این اتفاق زیباتر خواهد شد اگر با تیم ملی نیز به قهرمان برسم.


انتهای پیام/