منچسترسیتی بهترین تیم اروپا

منچسترسیتی بهترین تیم اروپا

به گزارش ایسنا و به نقل از تایمز، در دیداری عقب افتاده در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس یک دیدار برگزار شد که در آن منچسترسیتی توانست با نتیجه ۳ بر یک برابر اورتون در خانه این تیم ورزشگاه گودیسون پارک به برتری برسد. 


منچسترسیتی با این برد به رکورد ۱۷ برد پیاپی در همه بازی ها رسید که عملکرد بی نظیر این تیم را نشان می دهد. این در حالی است که کوین دی بروین بهترین بازیکن فصل قبل در اواخر بازی برابر اورتون به زمین بازی آمد و سرخیو آگوئرو برترین گلزن باشگاه نیز مصدوم است.


از ابتدای سال ۲۰۲۱ ، منچسترسیتی ۱۰ مسابقه در لیگ برتر انجام داده است که در آنها ۱۰ پیروزی به دست آورده است و توانسته ۲۸ گل به ثمر رساند و ۳ گل خورده داشته است. این یک رکورد است - پیش از این ، هیچ تیمی در تاریخ مسابقات موفق به شروع سال مبادی با ۱۰ برد نشده بود.


پیروزی مقابل چلسی (۳: ۱) ، برایتون (۱: ۰) ، کریستال پالاس (۴: ۰) ، استون ویلا (۲: ۰) ، وست برومویچ (۵: ۰) ، شفیلد یونایتد (۱: ۰) ، برنلی (۲: ۰) ، لیورپول (۴: ۱) ، تاتنهام (۳: ۰) و اورتون (۳: یک) روند فوق العاده تیم گواردیولا را نشان داده است.


 نزدیکترین دیدار منچسترسیتی در لیگ برتر در تاریخ ۲۱ فوریه برگزار می شود. شاگردان پپ گواردیولا به مصاف آرسنال می روند و باید دید در این دیدار نیز گواردیولا می تواند تیمش را به برتری رساند یا خیر.


انتهای پیام