می‌خواهم اولین طلایی سنگین وزن کشتی فرنگی ایران در المپیک باشم

می‌خواهم اولین طلایی سنگین وزن کشتی فرنگی ایران در المپیک باشم

امین میرزازاده در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص قهرمانی در رقابت‌های قهرمانی لهستان که منجر به دستیابی او به دوبنده‌ تیم‌ملی در رقابت‌های کشتی فرنگی المپیک توکیو شد، اظهار کرد: این رقابت‌ها جزو رنکینگ اتحادیه جهانی بود و بسیاری از کشتی‌گیران عنوان‌دار جهان آمده بودند تا ۴۰ روز پیش از آغاز المپیک توکیو خود را محک بزنند و بعد وارد مرحله‌ نهایی آمادگی خود برای حضور در المپیک توکیو شوند. به همین دلیل نیز رقابت‌ها در سطح بسیار خوبی برگزار شد و من در این دوره توانستم سه کشتی‌گیر که سهمیه المپیک را دارند، شکست دهم.


وی بیان کرد: در این چند سال برای رسیدن به دوبنده‌ تیم‌ملی در المپیک زحمات زیادی کشیده بودم و خودم را از همه نظر آماده کرده بودم که در رقابت‌های لهستان به مدال طلا برسم و به عضویت تیم‌ملی در المپیک توکیو دربیایم.


این کشتی‌گیر خوزستانی درباره‌ تاثیر حمایت‌ها از او در روزهای باقی‌مانده تا شروع المپیک توکیو، گفت: هر ورزشکاری انتظار حمایت دارد و امیدوارم مسئولان ورزش خوزستان بتوانند حمایت خوبی نه تنها از من، بلکه از تمام ورزشکاران استان داشته باشند تا بتوانیم در عرصه‌های بین‌المللی با مدال‌آوری دل مردم را شاد کنیم.


وی خاطر نشان کرد: من نیز تمام تلاشم را می‌کنم تا در المپیک توکیو با کسب یک مدال خوش‌رنگ دل مردم کشور را شاد کنم و مطمئن باشید از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد. امیدوارم خدا نیز کمک کند تا به مدال خوش‌رنگ المپیک برسم.


دارنده مدال‌ طلای ۲۰۲۰ بزرگسالان آسیا در پایان با بیان این‌که برای کسب مدال در المپیک با انگیزه هستم، گفت:‌ صد درصد نگاهم به مدال است و می‌خواهم اولین سنگین وزنی باشم که در کشتی فرنگی صاحب مدال طلای المپیک می‌شود.


انتهای پیام