نشانه هایی از شروع لیگ فوتسال قبل از جام جهانی

نشانه هایی از شروع لیگ فوتسال قبل از جام جهانی

به گزارش ایسنا، پرونده لیگ برتر سال ۹۹ در روزهای پایانی اردیبهشت امسال بسته شد و برای اولین بار فصل مسابقاتی فوتسال در دو سال برگزار شد. پس از پایان این مسابقات سرمربی تیم ملی درخواست کرد تا فصل جدید لیگ برتر پیش از جام جهانی آغاز شود این در حالی است که هنوز تکلیف دو تیم صعود کننده از لیگ دسته اول به لیگ برتر مشخص نشده است.


با این حال در چند روز اخیر سه تیم لیگ برتری فوتسال،سرمربیان خود را مشخص کردند، حمید بی غم روی نیمکت مس سونگون نشست، محمد کشاورز هدایت گیتی پسند اصفهان را بر عهده گرفته و جواد اصغری مقدم هم سرمربی کراپ الوند شد. به نظر می رسد تکاپوی تیم های مدعی برای آماده سازی، نشات گرفته از درخواست سرمربی تیم ملی و تصمیمی باشد که قرار است در سازمان لیگ فوتسال گرفته شود.


ناظم الشریعه اعتقاد دارد برگزاری بازی های لیگ برتر پیش از جام جهانی بازیکنان را از لحاظ فنی در شرایط بهتری قرار می دهد و با توجه به روشن شدن وضعیت قراردادی و مالی بازیکنان،آنها با خیالی راحت در جام جهانی پا به توپ می شوند. گرچه سازمان لیگ فوتسال هنوز در مورد زمان شروع فصل جدید لیگ برتر تصمیم گیری نکرده است اما آغاز فعالیت تیم های مطرح در نقل و انتقالات نشان می دهد که برگزاری لیگ پیش از جام جهانی جدی است و احتمالا فصل جدید پیکارها اواخر تیر یا اوایل مرداد آغاز می شود.


انتهای پیام