والیبال جوانان جهان| توخته امتیازآورترین بازیکن ایران مقابل بلژیک شد

والیبال جوانان جهان| توخته امتیازآورترین بازیکن ایران مقابل بلژیک شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بیست و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر 21 سال جهان از امروز (پنج‌شنبه) با حضور 16 تیم برتر از قاره‌های مختلف جهان به میزبانی مشترک ایتالیا و بلغارستان آغاز شد. تیم ملی ایران از ساعت 20 و 30 دقیقه به وقت تهران و در نخستین مسابقه خود در مرحله گروهی این رقابت‌ها در چارچوب دیدارهای گروه C به مصاف بلژیک رفت و 3 بر 2 مغلوب این تیم شد.


شاگردان بهروز عطایی در ست‌های سوم و چهارم این بازی با امتیاز مشابه 28 بر 26 حریف را شکست دادند، اما در ست‌های اول، دوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 23 و 15 بر 8 نتیجه را واگذار کردند تا در نخستین مسابقه یک امتیاز کسب کنند.


در پایان این مسابقه امیرحسین توخته که در این مسابقه در پست پشت خط زن بازی می کرد، توانست به تنهایی 23 امتیاز برای ایران کسب کرده و عنوان امتیازآورترین بازیکن تیمش را به خود اختصاص دهد. در طرف مقابل فری ریگرس موفق به کسب 24 امتیاز برای تیم ملی بلژیک شد.


تیم ملی والیبال جوانان ایران از ساعت 20 و 30 دقیقه فردا (جمعه) در دومین مسابقه خود درمرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی جهان به مصاف آرژانتین خواهد رفت.


انتهای پیام/