واکنش نصیرزاده به اظهارات مالک ماشین سازی: به جای فرافکنی به تعهداتتان عمل کنید

واکنش نصیرزاده به اظهارات مالک ماشین سازی: به جای فرافکنی به تعهداتتان عمل کنید

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پس از ادعای روز گذشته مالک باشگاه ماشین سازی هوشنگ نصیرزاده به این اظهارات واکنش نشان داد.(اینجا ببینید).


مدیرعامل اسبق باشگاه ماشین سازی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس با تاکید بر این که هیچ یک از ادعاهای مالک فعلی باشگاه ماشین سازی در خصوص ارتباط موضوع بسته ماندن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه با تعهدات محمدرضا زنوزی مطلق صحت ندارد اظهار داشت:برابر صلح نامه تحویل باشگاه ماشین سازی که به امضا مالک فعلی و مدیر کل ورزش و جوانان استان و رییس هیات فوتبال استان و آقای زنوزی رسیده است، مقرر بود کلیه بدهی های قبلی ماشین سازی اعم از بدهی به هتل ها، رستوران ها، شرکت های هواپیمایی، لباس و برخی بازیکنان، جمعا به مبلغ 300 میلیارد ریال توسط زنوزی پرداخت شود که این مبالغ در حال تسویه است و در قبال آن نیز، مالک جدید، آقای قربانی، بدون پرداخت مبلغی از بابت خرید امتیاز ماشین سازی و تنها با شرط تقبل پرداخت بدهی بازیکن اسکاتلندی، مالک امتیاز باشگاه شود.


وی افزود: طبق همین صلح نامه قرار بر این شد که مالکیت و مسوولیت اداره و مدیریت امورات باشگاه ماشین سازی با این شرایط به ایشان واگذار شود  ما نیز مطالبات بازیکنان قبلی را دادیم و ۱۵ نفر از  ۲۳ نفر را تسویه کردیم اما متاسفانه ایشان بدلیل عدم اشراف به مقررات بین المللی این تلقی را دارد که با پرداخت بازیکنان خارجی و بدون پرداخت بدهی بازیکن خارجی می تواند از فیفا فرصت سه ماهه بگیرد، این در حالی است که طی جلسه مشترکی که چندی پیش میان بنده، قربانی و نورشرق  برگزار گردید، به ایشان یادآوری شد که پرداخت بدهی بازیکن خارجی در قرارداد به عهده شما است و خانم اسدی از روابط بین الملل فدراسیون فوتبال هم بهوی گفت به هیچ عنوان مساله فرصت خواستن از فیفا موضوعیت و امکان ندارد و این باشگاه باید برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی خود، مبادرت به پرداخت این بدهی نماید.


مدیرعامل اسبق ماشین سازی در خصوص موضوع چک های ادعایی مالک فعلی باشگاه ماشین سازی نیز افزود: الباقی چک های ۶ نفر دیگر بازیکن ایرانی در اختیار ما است و منتظر پرداخت بدهی بازیکن خارجی توسط ایشان هستیم.


نصیرزاده تصریح کرد: قربانی بهتر است به جای فرافکنی و بیانیه دادن و نوشتن مطالبی غلط و در مورد مهلت سه ماهه که اصلا صحت ندارد، یک بار دیگر مفاد و تعهدات مندرج در صورتجلسه تحویل باشگاه ماشین سازی را مرور کرده و به جای انحراف افکار عمومی و هواداران نجیب این باشگاه، و دادن آدرس غلط در پرونده مذکور، هرچه سریع تر نسبت به عملیاتی شدن تنها بند تعهدات خود که همانا پرداخت بدهی بازیکن اسکاتلندی است اقدام کند تا ضمن باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی تیمش، زمینه برای ثبت قرارداد تمامی بازیکنان ماشین سازی نیز فراهم شود.


وی تاکید کرد: فیفا پنجره را از سوئیس بسته و از طریق هیچ مقامی در ایران بدون مجوز فیفا قابل باز شدن نیست و گفتن این که فرصت گرفته اند مطلقا صحت ندارد و اگر چنین مطلبی صحت دارد نام فردی که به شما مهلت داده را بیان کنید و مجوز وی را نشان بدهید. ایشان تمام تمرکز خودشان را روی بدهی بازیکنان داخلی گذاشته که در تعهدات زنوزی بود در حالی که این مسائل ظرف نیم ساعت قابل حل است و توجه ندارند که تا شما بدهی بازیکن خارجی را ندهید و اگر بدهی تمام بازیکنان ایرانی را بدهید باز هم امکان باز شدن پنجره نقل و انتقال وجود ندارد. مشکل ما اساسا بازیکنان ایرانی نیست مشکل تعهدی است که شما برای پرداخت بدهی بازیکن خارجی دادید ولی انجام نشده است.


مدیرعامل اسبق ماشین سازی ادامه داد: فوتبال در اتاق شیشه ای است و همه مردم می دانند داخل آن چه خبر است. شما فرصت را از دست دادید و وارد امری شدید که نیازمند تخصص بود و الان نیز دقیقه نود است و نتوانستید تنها تعهد خود در صلح نامه را انجام بدهید. لطفا منبعد بیانیه را توام با راستگویی بنویسید.


انتهای پیام/