پایان زوج «راموس - واران» در رئال مادرید + تصاویر

پایان زوج «راموس - واران» در رئال مادرید + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس، در ابتدای تابستان «سرخیو راموس» پس از 16 سال با اتمام قرارداد خود به صورت بازیکن آزاد راهی پاری سن ژرمن شد تا دوران جدیدی را در لیگ فرانسه آغاز کند. شب گذشته نیز «رافائل واران» پس از 10 سال از جمع کهکشانی‌ها جدا شد و به منچستریونایتد پیوست تا عصر تازه‌ای در سانتیاگو برنابئو در غیاب این 2 بازیکن آغاز شود.


این 2 مدافع برتر اروپا که 10 سال تمام در تیم رئال مادرید درخشیدند حالا باید در تیم‌های دیگر به عملکرد خود ادامه دهند. راموس 671 بار پیراهن رئال مادرید را پوشید و توانست 101 گل به ثمر رساند که مهمترین آنها به معجزه «92:48» و گل تساوی بخش مقابل اتلتیکومادرید در لیگ قهرمانان اروپا بازمی‌گردد. گلی که باعث شد تا رئال مقابل اتلتیکو به تساوی دست یابد و پس از آن با درخشش دی ماریا و بیل به دهمین قهرمانی خود در اروپا (دسیما) برسد.


واران نیز در این 10 سال زوجی فوق العاده با راموس تشکیل داد و توانست 360 بار پیراهن کهکشانی‌ها را برتن کند. او نیز 17 گل به ثمر رساند که مهمترین آنها به 2 دیدار متوالی ال‌کلاسیکو مقابل بارسلونا تحت هدایت مورینیو بازمی‌گردد. واران در این سال‌ها نقشی مهم برای قهرمانی مادرید ایفا کرد و در کنار راموس و ناواس از عناصر اصلی قهرمانی زیدان در لیگ قهرمانان اروپا بود. 


راموس و واران 18 جام در کنار هم در دوران باشکوه رئال مادرید دریافت کردند که مهمترین آنها 4 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بازمی‌گردد. 


تصاویری از زوج درخشان راموس و واران را در این سال‌‌ها مشاهده کنید.


image


image


image


image


image


image


انتهای پیام/