پرتابگر پارالمپیکی: به دنبال رکوردشکنی در توکیو هستم

پرتابگر پارالمپیکی: به دنبال رکوردشکنی در توکیو هستم

مهدی اولاد در گفت و گو با ایسنا، پس از کسب مجوز ورود به بازیهای پارالمپیک توکیو در پرتاب وزنه اظهار کرد: برای کسب سهمیه و مجوز ورود به بازیهای پارالمپیک توکیو ۲ سال بود که سخت تمرین می کردم تا برای اولین بار در پارالمپیک حضور پیدا کنم، هر چند طی این ۲ سال رنکینگ اول دنیا در پرتاب وزنه را داشتم، اما به خاطر آسیب دیدگی و با نظر پزشک کمیته ملی پارالمپیک در آخرین مرحله رکوردگیری دوومیدانی شرکت نکردم و به من اعلام کردند که برای کسب مجوز ورود به بازیهای پارالمپیک توکیو باید در رکوردگیری که ۲۵ خرداد بین من و نورمحمد آروخی برگزار می شود، شرکت کنم.


وی گفت: عدم شرکت در آخرین مرحله رکوردگیری دوومیدانی متاسفانه حواشی زیادی برای من به دنبال داشت و همین مساله سبب شده بود تا فشار روانی  زیادی را تحمل کنم که خوشبختانه با وجود تمام حواشی با ثبت رکورد ۱۴ متر و ۵۱ سانتی متر دوباره رنکینگ اول دنیا را در پرتاب وزنه کسب کردم و مسافر توکیو شوم.


وی افزود: من در تمرینات رکوردی بالاتر از ۱۵ متر را به ثبت می رسانم، در این رکوردگیری سعی کردم فشار زیادی به خود وارد نکنم و در همان دو پرتاب اول مجوز ورودی را کسب کردم.


اولاد یکی از مهمترین برنامه های خود برای توکیو را کسب مدال طلا و جابجا کردن رکورد جهان در پرتاب وزنه عنوان کرد و افزود: تلاشم بر این است که در بازیهای پارالمپیک توکیو با زدن رکورد ۱۵ متر و ۳۶ سانتی متر علاوه بر کسب مدال طلا، رکورد جهان را نیز در پرتاب وزنه به نام خود ثبت کنم.


ابن پرتابگر پارالمپیکی در پایان همچنین درباره زمان شروع تمرینات خود گفت: هنوز زمان و مکان شروع تمریناتم از سوی فدراسیون نابینایان و کم بینایان اعلام نشده و من منتظر تصمیم فدراسیون هستم. البته از پنجشنبه ۲۷ خرداد تمرینات بدنسازی خود را آغاز خواهم کرد تا در جریان برنامه های فدراسیون قرار بگیرم.


انتهای پیام