پزشک تغذیه و دو ماساژور به کاروان المپیک ایران اضافه شدند

پزشک تغذیه و  دو ماساژور به کاروان المپیک ایران اضافه شدند

به گزارش ایسنا و به نقل از کمیته ملی المپیک، در چهارمین  نشست اعضای کادر سرپرستی کاروان اعزامی ایران به المپیک ۲۰۲۰ توکیو هریک از اعضا و  بخش کاروان به ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده پرداختند.


درابتدای این نشست  سجادی سرپرست کاروان ایران در خصوص  آخرین وضعیت کاروان ایران، تعداد سهمیه های کسب شده، اردوها، ثبت  نام ها و لیست نهایی کاروان  گزارشی ارائه کرد وخواستار پیگیری جدی مسئولان هر بخش و کمیته در خصوص فعالیت های محوله شد.


در این نشست بر اساس تصمیم سرپرست کاروان مقرر شد، هفته آینده نشست مشترک سرپرستان و کادر فنی رشته های اعزامی به المپیک با اعضای کادر سرپرستی کاروان برگزار شود که در آن هر یک از اعضای کادر سرپرستی در حوزه مسئولیت خود اطلاعات لازم را در اختیار سرپرستان و کادر فنی رشته ها قرار دهند.
در ادامه با تصمیم سرپرست کاروان مقرر شد دکتر امیر ساسان به عنوان مشاور تغذیه در کادر سرپرستی کاروان حضور داشته باشد تا طی آن خدمات لازم به تمامی رشته های اعزامی قبل و بعد از بازیها  با هدف کنترل و کاهش وزن و اطلاع از تغذیه مناسب برای هریک از ورزشکاران صورت گیرد. همچنین حضور ۲ ماساژور در این رویداد در کنار کاروان ایران از دیگر مصوبات این نشست بود.


 در این نشست که در محل سالن جلسات کمیته ملی المپیک برگزار شد سید نصرالله سجادی بعنوان سرپرست کاروان، فرید فتاحیان، محمود عبدالهی، بهداد سلیمی،  دکتر نوروزی، دکتر اردیبهشت، فرخی، سید احمد بابایی، حمید سلامی، سید فاطمه موسوی، مهدی چراغی و دکتر امیر ساسان بعنوان اعضای کادر سرپرستی حضور داشتند.


انتهای پیام