پیروانی: با تمام وجود بازی می‌کنیم/ در رسیدن به هدف‌مان موفق بودیم

پیروانی: با تمام وجود بازی می‌کنیم/ در رسیدن به هدف‌مان موفق بودیم

به گزارش ایسنا، امیرحسین پیروانی در نشست خبری پیش از بازی صنعت نفت و ماشین سازی اظهار کرد: لیگ برتر به ایستگاه آخر رسید و ما فردا با تیم خوب و ریشه دار ماشین سازی بازی داریم. آن‌ها امسال نتوانستند به خواسته‌های‌شان برسند اما امیدوارم در سال‌های آینده موفق باشند. باتوجه به این‌که بازی فردا برای‌مان حساس نیست اما با تمام وجود در زمین حاضر می‌شویم.


او ادامه داد: باشگاه‌های مختلف ابتدای فصل فلسفه‌ای برای خودشان دارند و ممکن است هدف برخی‌ تیم‌ها هم قهرمانی باشد. برخی از تیم‌ها می‌خواهند سقوط نکنند و برخی‌ها هم می‌خواهند سهمیه آسیایی کسب کنند اما تیم ما از ابتدا می‌خواست جدا از حضور موفق در لیگ از بازیکنان جوان و خوب استفاده کند تا باتجربه شوند و برای فصل‌های آینده بتوانند برای تیم مثمر ثمر باشند.


مربی صنعت نفت آبادان با بیان این‌که در این هدف موفق بودیم و با درایت سرمربی تیم و همکاری همه شرایطی فراهم کردیم که خوشبختانه حدود ده بازیکن جوان صاحب تجربه شدند، گفت:  در بازی‌های مختلف کار کردند. فردا بازیکنان محروم و مصدوم زیادی داریم اما خوشبختانه این بازیکنان جوان فردا در زمین حاضر می‌شوند و ترکیب متفاوتی را در زمین خواهیم داشت. این جوانان قرارداد چند ساله دارند و میوه‌هایی هستند که در سال‌های آینده به ثمر می‌نشینند.


او همچنین عنوان کرد: حکیم نصاری محروم است و مصدومان زیادی داریم اما جوانانی داریم که جایگزین‌های خوبی هستند. تیم ما بر اساس تاکتیک بازی می‌کند و این جوانان طبق این تاکتیک کار می‌کنند. قول می‌دهم فردا یکی از بهترین بازی‌های ما خواهد شد و امیدوارم در جدول صعود کنیم.


انتهای پیام