پیروزی ایرانی‌ها در پلاس‌لیگا و ترکیه/ از لژیونرهای والیبال چه خبر؟

پیروزی ایرانی‌ها در پلاس‌لیگا و ترکیه/ از لژیونرهای والیبال چه خبر؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هفته سوم رقابت‌های لیگ والیبال لهستان موسوم به پلاس لیگا برگزار شد و یاران میلاد عبادی‌پور  به مصاف استال‌نیسا رفتند. در این مسابقه تیم والیبال اسکرا توانست با نتیجه 3 بر 2 و با امتیازهای 25 بر 17، 19 بر 25، 25 بر 23، 21 بر 25 و 20 بر 18 حریف خود را شکست دهد.


میلاد عبادی‌پور، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران که در اسکرا حضور دارد در این مسابقه توانست 12 امتیاز برای تیمش کسب کند. این ملی‌پوش ایرانی 10 امتیاز در حمله و 2 امتیاز در سرویس برای تیمش به دست آورد. تیم والیبال اسکرا تا پایان هفته سوم پلاس لیگا با 7 امتیاز در رده چهارم این لیگ قرار گرفته است. 


image


همچنین تیم تیم والیبال اولیشتن با حضور میثم صالحی در هفته سوم لیگ والیبال لهستان به مصاف سووالکی رفت و موفق شد با نتیجه قاطع 3 بر صفر به پیروزی برسد. این دیدار در سه ست و به ترتیب با امتیازهای 31 بر 29، 25 بر 21، 28 بر 26 به سود یاران صالحی به اتمام رسید.


صالحی که در ترکیب اصلی تیمش حضور نداشت و به عنوان بازیکن جایگزین وارد زمین می‌شد در زمان حضورش در زمین توانست 5 امتیاز شامل 4 حمله و یک دفاع برای تیمش کسب کند. تیم اولیشتن با این پیروزی توانست چهار امتیازی شده و در رده نهم این لیگ قرار بگیرند.  


image


تیم والیبال فترباغچه در هفته سوم لیگ برتر این کشور میهمان تیم بلدیه پِلوِن بود و موفق شد حریف خود را 3 بر صفر شکست دهد. فنرباغچه که از حضور سید محمد موسوی، مدافع ایرانی سود می‌برد در 3 ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 22 و 25 بر 22 حریف خود را از پیش رو برداشت. فنرباغچه پس از این بازی با 9 امتیاز از 3 پیروزی 3 بر صفر، پایین‌تر از آرکاس اسپور در مکان دوم جدول رده‌بندی لیگ ترکیه قرار گرفت.


محمد موسوی در این مسابقه 3 امتیاز برای یتیمش کسب کرد. این در حالی است که موسوی تا پایان هفته سوم، بهترین مدافع وسط لیگ ترکیه محسوب می‌شود.


در دیگر دیدار لیگ این کشور تیم اسپور توتو در روز درخشش مرتضی شریفی با نتیجه 3 بر صفر از سد جیزره بلدیه اسپور گذشت. در این بازی شریفی 11 امتیاز(9 امتیاز حمله، یک امتیاز از دفاع و یک امتیاز از سرویس) برای اسپور توتو کسب کرد.


image


در ادامه دیدارهای لیگ فنلاند هم تیم رایسیون لویمو که از حضور طیب عینی و علی فضلی در ترکیب خود بهره می‌برد مقابل تیم والپا، قهرمان فصل قبل با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد. در این دیدار فضلی با کسب 26 امتیاز و عینی با کسب 10 امتیاز بهترین‌های تیم خود بودند، اما نتوانستند مانع از شکست تیم خود شوند.


طیب عینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط تیم رایسیون لویمو در لیگ فنلاند اظهار داشت: ما تیم خوب و جوانی داریم. فکر می‌کنم با ترکیبی که دور هم جمع شده‌ایم بتوانیم امسال نتایج خوبی در لیگ فنلاند کسب کنیم. من و علی فضلی دو ایرانی شاغل در این تیم هستیم که در تلاش هستیم تا نماینده شایسته‌ای برای والیبال کشورمان باشیم.


انتهای پیام/