پیروزی پورتو برابر یوونتوس در شب گلزنی طارمی

پیروزی پورتو برابر یوونتوس در شب گلزنی طارمی

به گزارش ایسنا، در ادامه دیدارهای رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب پورتو به مصاف یوونتوس رفت و ۲ بر یک مهمانش را شکست داد. 


در شروع بازی مهدی طارمی یک شوک به بانوی پیر وارد کرد. مهاجم ایرانی از اشتباه مدافع یوونتوس بهره لازم را برد و دروازه مهمان را در دقیقه دو باز کرد. او نخستین گلش را در لیگ قهرمانان به ثمر رساند.  تیم آندره‌آ پیرلو در دقایق باقی مانده نیمه نخست نتوانست گلی به ثمر برساند و با شکست به رختکن رفت. در این نیمه جورجو کیه‌لینی آسیب دید و دمیرال جانشینش شد. 


این بار مارگا در شروع نیمه دوم دروازه تیم تورینی را باز کرد تا نتیجه ۲ بر صفر به نفع میزبان شود. یوونتوس که نمی خواست شکست بخورد دوباره حملاتش را از سر گرفت. از طرفی پورتو هم چند بار دروازه تیم تورینی را تهدید کرد که هیچ یک از آن ها به گل تبدیل نشد. سپس آلوارو موراتا و آرون رمزی به میدان رفتند. در نهایت تلاش‌های یوونتوس نتیجه داد و این تیم توسط فدریکو کیه‌زا در دقیقه ۸۲ به گل رسید. در دقایق باقی مانده با وجود اینکه دو تیم فرصت گلزنی داشتند توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد. یوونتوس با گلی که در خانه پورتو به ثمر رساند شانس صعودش را بیشتر کرد. 


در دیگر بازی این شب سویا برابر دورتموند قرار گرفت و ۳ بر ۲ در خانه شکست خورد. سوسو در دقیقه هفت دروازه دورتموند را باز کرد اما تیم آلمانی با گل های داهود و هالند نتیجه را ۲ بر یک کرد. در لحظات پایانی نیمه اول مهاجم نروژی توانست دبل کند و اختلاف را به دو گل برساند. سویا در نیمه دوم یکی از گل‌ها را جبران کرد تا برای صعود به مرحله بعد امیدوار شود. 


انتهای پیام