چمنیان: بازیکن-مربی بودن روی کیفیت شجاعی اثر گذاشته است

چمنیان: بازیکن-مربی بودن روی کیفیت شجاعی اثر گذاشته است

به گزارش ایسنا، عباس چمنیان پس از برتری ۲ بر یک خارج از خانه تیمش مقابل سایپا که در هفته پانزدهم بیستمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران رقم خورد اظهار کرد: خسته نباشید می گویم به تیم سایپا و باید بگویم که ابراهیم صادقی تیم بسیار خوبی را تشکیل داده است و حریف سختی برای ما به شمار آمدند. می دانستیم که در یک دیدار سخت به میدان خواهیم رفت.


وی افزود: تمامی تیم ها در مقابل تراکتور با تمام قوا به میدان می روند و در صحنه گل که مشکوک به خطا بود گل اول را دریافت کردیم و عباس راکی به عنوان داور مسابقه وعده داد که اگر صحنه خطا باشد داوری را کنار خواهد گذاشت و امیدوارم که به وعده خود عمل کند.


مربی تیم فوتبال تراکتور با اشاره به اینکه در چند دیدار اخیر خود پس از دریافت گل اول به مشکل می خوردیم اما در این مسابقه توانستیم جبران کنیم و انگیزه فوق العاده بازیکنان قابل تحسین است و در نیمه دوم نیز بازی را مدیریت کردیم و مالکیت توپ را در اختیار داشتیم.


چمنیان با بیان اینکه کسب سه امتیاز دیدار مقابل سایپا در پایان نیم فصل خیلی به شخصیت تیم تراکتور کمک خواهد کرد و باعث می شود تیم در بالای جدول جایگاه خود را حفظ کند، اظهار کرد: به نیم فصل دوم امیدوار هستیم و بخشی از مشکلات تیم را در حوزه فنی در فاصله بین دو نیم فصل برطرف خواهیم کرد.


وی در مورد بازی نکردن مسعود شجاعی و اینکه آیا چنین تصمیمی به نتیجه گیری تیم تراکتور کمک کرد، گفت: در اینکه مسعود شجاعی بازیکن بزرگ و تاثیرگذاری است شکی وجود ندارد و در بازی های گذشته نیز یکی از مشکلات این بود که باید به صورت همزمان به عنوان بازیکن و مربی تمرکز می کرد و به عنوان مسئول فنی تیم دغدغه داشت، مساله ای که روی کیفیت فعالیت مسعود شجاعی تاثیر گذار بود.


مربی تیم فوتبال تراکتور افزود: در طول هفته گذشته تصمیم بر این بود که مسعود شجاعی در دیدار مقابل سایپا به میدان نرود و در حیطه فنی فعالیت کند؛ مساله ای که فکر می کنم کمک کرد و خوشبختانه بازیکنان به خوبی توانستند جای خالی وی را پر کنند.


انتهای پیام