کشتی گیران ناشنوای اعزامی به ترکیه واکسن کرونا زدند

کشتی گیران ناشنوای اعزامی به ترکیه واکسن کرونا زدند

علیرضا رضایی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: مسابقات قهرمانی جهان کشتی ناشنوایان از ۱۱ تا ۱۸ تیرماه در استانبول ترکیه برگزار می شود که تیم کشتی فرنگی با ۱۶ کشتی گیر (۱۰ نفر در رده سنی بزرگسالان و ۶ نفر جوانان) ۱۰ تیر جهت شرکت در این مسابقات راهی استانبول می شوند که رقابت فرنگی کاران تا ۱۵ تیر ادامه خواهد داشت.


وی گفت: مسابقات کشتی قهرمانی جهان در کشتی آزاد ناشنوایان نیز از ۱۵ تیر در استانبول آغاز می شود و تا ۱۸ تیر ادامه خواهد داشت که کشتی گیران برای شرکت در این تورنمنت ۱۴ تیر راهی ترکیه می شوند.


رییس انجمن کشتی ناشنوایان همچنین درباره زمان تزریق واکسن کرونا به کشتی گیران و کادر فنی اعزامی به این مسابقات، خاطرنشان کرد: روز گذشته (چهارشنبه) دوز اول واکسن کرونا به کشتی گیران و کادر فنی آزاد اعزامی به ترکیه تزریق شد و ۷ تیر فرنگی کاران دوز اول را دریافت خواهند کرد، بعد از بازگشت تیم آزاد و فرنگی از ترکیه مرحله دوم واکسن کرونا نیز به نفرات اعزامی زده خواهد شد.


رضایی در پایان در پاسخ به این پرسش که شرایط کشتی گیران را در قهرمانی جهان ترکیه چگونه ارزیابی می کنید، افزود: با توجه به امکانات و شرایط خوبی که فدراسیون ناشنوایان برای آماده سازی کشتی گیران اعزامی فراهم کرده بود و با زحمات کادر فنی وضعیت راضی کننده است. امیدوارم در ترکیه به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.


انتهای پیام