۲ اردوی یک هفته‌ای حریف تیم ملی فوتبال ایران

۲ اردوی یک هفته‌ای حریف تیم ملی فوتبال ایران

به گزارش ایسنا و به نقل از البیان، تیم ملی فوتبال امارات یکی از حریفان ایران در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ است. امارات در گروه A با تیم های ایران، کره جنوبی، سوریه، عراق و لبنان همگروه است و در دیدار نخست خود باید به مصاف لبنان برود.


امارات روز جمعه نخستین اردوی آمادگی خود را در صربستان برگزار خواهد کرد که این اردو یک هفته به طول خواهد انجامید.


اماراتی‌ها بعد از بازگشت چند روزی را استراحت خواهند کرد و قرار است که در ۲۶ ماه اوت جاری اردوی یک هفته دیگری را هم برگزار کنند.


با وجود این دو اردو بعضی از کارشناسان اماراتی نسبت به مدت این اردو اعتراض دارند و براین باور هستند که یک هفته اردو به هیچ وجه بازیکنان را آماده رقابت نمی‌کند.


عبدالله مسفر کارشناس فوتبال امارات در این باره گفت: من نسبت به مدت این اردوها نگران هستم. ما در مرحله قبل هم اردوهای کوتاه مدتی را برگزار کردیم و همین باعث شد تا نتایج مورد نظر را به دست نیاوریم.


وی ادامه داد: به نظرم اردوی یک هفته‌ای نمی‌تواند مناسب باشد چرا که دو روز آن صرف رفت و برگشت می‌شود و ۵ روز تمرین باعث هماهنگی بین بازیکنان نمی‌شود و باید زمان این اردوها افزایش پیدا کند تا بازیکنان به هماهنگی بیشتری برسند. کار ما در مرحله انتخابی نهایی بسیار سخت است و نیاز به تلاش بیشتر است.


انتهای پیام