امروز می‌تواند روز بزرگی برای اتلتیکو باشد

امروز می‌تواند روز بزرگی برای اتلتیکو باشد

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، امروز (چهارشنبه) می تواند روز بزرگی باشد همانطور که سرات (خواننده اسپانیایی) می خواند. اتلتیکومادرید دلایلی دارد تا این چنین فکر کند. روخی بلانکو در یکی از بازی های معوقه اش در لالیگا به مصاف لوانته می رود. اگر تیم دیگو پابلو سیمئونه پیروز شود فاصله اش را با رئال مادرید، تیم دوم جدول به هشت امتیاز افزایش خواهد داد که اختلاف قابل توجهی خواهد بود. این در حالی است که هنوز یک بازی از سفیدپوشان کمتر خواهد داشت. تمام اعضا، تیم و هواداران اتلتیکو چنین رویایی دارند. 


با این حال پیش از آن باید حریف سرختی را شکست دهد؛ تیمی که در کوپا دل ری تاریخ سازی کرده اما در لالیگا چنین عملکردی نداشته است. لوانته در نیمه جدول قرار دارد و در شرایط آرامی به سر می برد. با سقوط فاصله خیلی زیادی دارد اما نمی تواند نسبت به آن بی تفاوت باشد. 


امروز می تواند روز بزرگی باشد، سیمئونه این چنین برنامه ریزی کرده است. ۹ سال پس از حضورش در اتلتیکو می تواند از لوییس آراگونس عبور کند و رکورد بیشترین پیروزی با روخی بلانکو به عنوان سرمربی را به نام خود ثبت کند. آراگونس ۳۰۸ پیروزی به دست آورد و هدف سیمئونه این بود که پس از پایان بازی با والنسیا به چنین رکوردی دست یابد. سرمربی آرژانتینی شایسته دستیابی به این افتخار است. 


اتلتیکو در حالی در خانه لوانته به دنبال پیروزی است که باید کار بزرگی انجام دهد. تیم پاکو لوپس در یازده بازی خانگی فقط دو شکست را تجربه کرده است. رئال مادرید و اوساسونا تنها تیم هایی بودند که در ورزشگاه لوانته پیروز شدند. 


امروز می تواند روز بزرگی باشد چون روخی بلانکو همه مسائل را پشت سرگذاشته است: جدایی دیگو کاستا، محرومیت تریپیر و مشکلاتش با ویروس کرونا. این تیم بازی های سخت خود را در ایبار و گرانادا انجام داده است و اکنون می خواهد ثابت کند که هیچ ابهامی در رابطه با عملکردش در این فصل وجود ندارد. 


برابر لوانته ورسالیکو از ابتدا به میدان خواهد رفت و یورنته جای کوندوگبیا را می گیرد. در خط حمله کورئا و لوییس سوارس بازی می کنند و ژائو فلیکس به همراه تیم سفر می کند چون تست کرونایش پس از دو هفته منفی اعلام شد. امشب همچنین کوکه می تواند از رکورد توماس عبور کند و تنها آبلاردو را پیش رو داشته باشد. همانطور که گفته شد امروز می تواند روز بزرگی برای اتلتیکو باشد. 


انتهای پیام